Een maat van mij is bezig met een prachtige zelfbouw tv-meubel om bij zijn beamer te gebruiken. Het tv-meubel is een dichte kast met een liftsysteem, zodat als hij zijn beamer wil gebruiken de tv in de kast is verdwenen en als hij gewoon tv wil kijken deze uit de kast omhoog komt en de tv "op" de kast te staan komt.
Echter hij wil zijn centerspeaker het liefst in dit meubel verwerken, zodat deze onder de tv dan wel de beamer op de goede hoogte zit. Omdat er echter de helft van de tijd een tv in de kast zit, is de diepte qua ruimte voor de speaker beperkt. Mijn vraag is dus: zijn er speakers te krijgen die maar enkele cm's diep zijn? Hoogte en breedte is minder problematisch, maar vooral de diepte is dus van belang. Tevens moet de kwaliteit van het geluid natuurlijk wel ok zijn.
Ik heb diverse zoektochten gehouden, maar nog niets kunnen vinden.
Echter hij wil zijn centerspeaker het liefst in dit meubel verwerken, zodat deze onder de tv dan wel de beamer op de goede hoogte zit. Omdat er echter de helft van de tijd een tv in de kast zit, is de diepte qua ruimte voor de speaker beperkt. Mijn vraag is dus: zijn er speakers te krijgen die maar enkele cm's diep zijn? Hoogte en breedte is minder problematisch, maar vooral de diepte is dus van belang. Tevens moet de kwaliteit van het geluid natuurlijk wel ok zijn.
Ik heb diverse zoektochten gehouden, maar nog niets kunnen vinden.
Look behind you! A three headed monkey!