Na lang zoeken toch hier dan maar een post. we hebben exchange 2000 draaien met outlook clients. Deze clients maken ook gebruik van de public folder van exchange. het rare is dat begin deze week gebruikers geen email met attachement kunnen verplaatsen naar de public folders, de email zonder attachement kunnen wel verplaats worden. De gebruikers zijn owner van de folders dus ze hebben wel alle rechten. het lijkt wel of er een rule op de public folder staat maar ik kan niks vinden.
Deze al gelezen
[rml][ HowTo] Implement public folders in Exchange2000[/rml]
Daarnaast wat heb je gewijzigd (" zie begin deze week")
Errors in eventviewer, wat heb je zoal gedaan
Geef eens wat meer informatie
Zo blijft het gissen ...
Daarnaast wat heb je gewijzigd (" zie begin deze week")
Errors in eventviewer, wat heb je zoal gedaan
Geef eens wat meer informatie
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Ik heb niks gewijzigd. Het is bij iemand waar ik niet werk. Ik weet dus niet wat ze gedaan hebben. In de eventviewer is niks te zien. Als administrator maakt het ook niet, lijkt dus geen rechtenprobleem. Niemand weet zich ook herrineren wat ze fout hebben gedaan....zoals altijd. Maar het draait hier al een jaar of 2 zo, dus geimplementeerd is het al een tijdje en het heeft ook altijd goed gewerkt. Het is nu alleen zo dat er geen mails / faxen met attachement verplaats kunnen worden naar de public folders..echt vaag gewoon.
Size limit overschreden?
Exchange virusscanner die kuren heeft?
Lukt ipv slepen posten van een bericht met attachment wel?
Exchange virusscanner die kuren heeft?
Lukt ipv slepen posten van een bericht met attachment wel?
Some people like cupcakes better, I for one care less for them.
size limit = unlimited
virusscanner al uitgezet op clients + servers maakt niet uit.
posten van attachement ga ik morgen proberen.
virusscanner al uitgezet op clients + servers maakt niet uit.
posten van attachement ga ik morgen proberen.
Heb je toevallig GroupWise draaien van Network Associats? dan is het een bekend probleem dat ook in Exchange5.5 voor problemen zorgt. Dan zou ik op de site van NAI gaan kijken. Het ligt of aan je virus software of je hebt met de NTFS permissions op de M schijf lopen kloten.
En zoeken schijnt ook een vak te zijn.
klik hier
rechstreeks uit de Exchange Server home page van Microsoft. Misschien handig om die site te gaan bookmarken voor je staat vaak nuttige informatie.
Exchange 2000 home
En zoeken schijnt ook een vak te zijn.
klik hier
rechstreeks uit de Exchange Server home page van Microsoft. Misschien handig om die site te gaan bookmarken voor je staat vaak nuttige informatie.
Exchange 2000 home
[ Voor 39% gewijzigd door mutsje op 23-07-2003 08:16 ]
Zie genoemde tips en links.
Vindt dat je wel heel weinig moeite doet voor een server en een PNS topic.
Vindt dat je wel heel weinig moeite doet voor een server en een PNS topic.
Tijd voor een nieuwe sig..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()