"Vaste achtergrond" Tabel

Pagina: 1
Acties:

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:56
Ik weet al hoe je een vaste achtergrond maakt op een pagina, dat een plaatje zich niet constant blijft herhalen als de pagina groter wordt. Maar ik weet niet hoe het in een tabel moet of dat het mogelijk is, ik heb dit geprobeerd maar het wou niet lukken, wie kan me hiermee helpen?

code:
1
2
3
4
5
6
7
<table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" style="
      border-collapse: collapse; 
      background-image: url(jouwbestand.jpg);  
      background-repeat: no-repeat; 
      background-attachment: fixed; 
      background-position: center
" width="50%">

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 22-07-2003 17:17 . Reden: enigszins leesbaar gemaakt ]

Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:15

samo

yo/wassup

je zou kunnen proberen deze eigenschappen in een class mee te geven in je STYLE definitie (je weet wel binnen de HEAD tags...)
vervolgens die je <TABLE class="..."... enz

(kwee idd nie of het een verschil maakt maar zo heb ik het wel eens werkend gekregen)

[ Voor 25% gewijzigd door samo op 22-07-2003 16:57 ]

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:56
Dat maakt toch geen verschil want de code blijft toch hetzeflde, als je het via css doet dan wordt de code dan op een andere manier ingevoegd.

Of heb ik het verkeerd?

Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:14

Bosmonster

*zucht*

Dit werkt toch gewoon :?

Verwijderd

probeer het eens op een td i.p.v. een tabel

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:14

Bosmonster

*zucht*

Waarom een td? Table moet ook gewoon werken de gegeven code werkt ook gewoon.. bij mij in ieder geval.. ;)

Verwijderd

omdat hij zegt dat het bij hem niet lukt, vandaar. Bij mij werkt het idd ook op een tabel.
Pagina: 1