[v&a] reacties

Pagina: 1
Acties:

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:44
Is het misschien een idee om in de toekomst te kunnen reageren bij advertenties in v&a. Nu is de drempel volgens mij nog vrij hoog voor sommigen om te reageren.

Verder kun je als dit mogelijk is het makkelijk aangeven aan iemand als die bijvoorbeeld een veel te hoge prijs vraagt.

Ik weet niet of dit eerder is voorgesteld, maar heb niks gevonden.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-03 16:09
dan krijg je een soort van slow-chat, of een complete draad om iets te verkopen?
lijkt me eerlijk gezegd totaal niet handig, en mailen is toch niet zo moeilijk? :)
daarnaast wordt het er ook niet overzichtelijker op

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Jep, dat idee is al eerder geopperd en het staat ook op de devlijst :). Alleen wordt het dan meer in de vorm van dat een Bedrijf kan reageren op een survey; althans dat heb ik er van begrepen. Als users mogen gaan reageren op elkaar krijg je inderdaad een soort slowchat en dat is absoluut onhandig. Mailen is dan inderdaad een prima oplossing (daar is het tenslotte ook voor gemaakt :+).

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:44
Harm schreef op 22 juli 2003 @ 18:00:
Jep, dat idee is al eerder geopperd en het staat ook op de devlijst :). Alleen wordt het dan meer in de vorm van dat een Bedrijf kan reageren op een survey; althans dat heb ik er van begrepen. Als users mogen gaan reageren op elkaar krijg je inderdaad een soort slowchat en dat is absoluut onhandig. Mailen is dan inderdaad een prima oplossing (daar is het tenslotte ook voor gemaakt :+).
V&A, niet de shopsurvey :P.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
:X

Maar ik meen mij te herinneren dat zo'n idee ook eens is geopperd. Dus de rest van mijn verhaal blijft gewoon lekker staan ;). Iets als je ook bij eBay hebt was het toen dacht ik, maar pin mij er niet op vast :D.

[ Voor 25% gewijzigd door Harm op 22-07-2003 18:52 . Reden: BTW ]