Simpele arcade flight sim

Pagina: 1
Acties:

• kep1973
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-05-2025
Wie weet een goede arcade flight sim. Ik bedoel, ik wil met wat vrienden dogfighten, maar ik het moet niet zo ingewikkeld zijn als met combat flight sim waar je het al druk genoeg hebt om in de lucht te blijven.

Nee ik bedoel het meer zoals Crimson Skies, maar die is qua graphics al behoorlijjk achterhaald. IL 2 Sturmovik is ook niet echt simpel....

wie weet nog iets? :*)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:16
Echt veel spellen als Crimson Skies zijn er de laatste tijd niet uitgekomen, ik zou eigenlijk alleen maar Crimson Skies zelf kunnen noemen. En graphics achterhaald valt ook wel mee, het ziet er nog prima uit.

Dogfighter is trouwens ook een aanrader, daarmee vlieg je met kleine modelvliegtuigjes in bijvoorbeeld een huis of een tuin. Maar als je de graphics van Crimson Skies verouderd vindt zal je de graphics van Dogfighter ook niet al te geweldig vinden.

The devil is in the details.

Verwijderd

Als je niet graphics-focussed bent dan kan ik US Navy Fighters / Advanced Tactical Fighters Gold aanraden. Het is misschien oud (4-5 jaar), maar niet overdreven arcade maar ook niet echt realistisch.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:48
Als ie Crimson Skies (wereldspel!) grafisch achterhaald vindt, wat zal ie dan wel niet van ATF vinden? :)

USAF van Jane's is ook vrij arcade, zeker op de lagere difficulty levels.

[ Voor 27% gewijzigd door Dr. Strangelove op 22-07-2003 16:49 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:20

Glorificationer426

come we hero rush yes?

er was ook een demo van een soort shooter laatst, waar je als robot in een jet kon veranderen, dat was best gaaf, en lekker ez knallen. Ik heb alleen geen flauw idee hoe dat ookalweer heette :)

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

• SNEAK-NL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-12-2025

SNEAK-NL

galloooooooooooo

Glorificationer schreef op 22 July 2003 @ 16:58:
er was ook een demo van een soort shooter laatst, waar je als robot in een jet kon veranderen, dat was best gaaf, en lekker ez knallen. Ik heb alleen geen flauw idee hoe dat ookalweer heette :)
Gunmetal :)
wel grappig, maar niet bijzonder, volgens mij ook geen multiplayer optie, maar weet ik niet zeker meer :?

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:27

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ken er nog 1 uit het stenentijdperk der PC. (alleen geen multiplayer optie..) Red Baron. Graphics zagen er niet echt uit (voor die tijd redelijk), maar wat is er nu leuker om met een brak toestel, waarvan je vermoedt dat de vleugels er een keer van af vallen als je een iets te scherpe duikvlucht maakt, rond te tuffen en Engelsen afknallen. })

He who controls the Spice, controls the Universe.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:48
Red Baron was toen echt geen arcade, nu nog steeds niet. In dat spel schoot je echt niet binnen een kwartier nadat je het voor het eerst had opgestart tegenstanders uit de lucht.

Het was wel erg cool :)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-11-2025

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Plane Crazy is een erg leuk race-vliegspel met schieten. Ziet er nog aardig uit ook :)
http://www.game-revolutio...pc/racing/plane_crazy.htm

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

• kep1973
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-05-2025
Hmm Ik vond de plaatjes die ik op sommige sites van crimson skies tegenkwam niet echt vloeiend. aan de andere kant kost hij nu bij Bart smit maar eur 10,- dus dat kan ik wel gokken.

Echter dacht ik wel eens gelezen te hebben dat hij niet werkt op xp?
is dat zo?

[EDIT] Dogfighter is inderdaad ook erg leuk (die heb ik al)

[ Voor 11% gewijzigd door kep1973 op 23-07-2003 16:59 ]

Verwijderd

Crimson Skies werkt zeker wel onder XP, doet ie hier nml ook :)

Ik heb eer btw maar 7,50 voor betaald, ook bij BS ;)
Pagina: 1