Toon posts:

[Mpeg] ge-joinde film ziet maar één gedeelte

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 10 bij elkaar horende kleinere mpg filmpjes gejoined naar 1 grotere film. Maar als ik deze film afspeel met windows media player laat ie alleen het eerste filmpje zien i.p.v. alle stukjes aan elkaar.

Ik heb ze gejoined met zowel 'Camel mpg join' als 'joinmpg' -> beiden zelfde resultaat. TMPGenc geeft een foutmelding aan als ik ze daarmee wil joinen, hij zegt dat de laatste file geen mpg is.

De kleinere filmpjes apart afspelen in windows media player lukt prima, ook de laatste... PowerDVD flipt 'm bij het afspelen van zowel de grote als de kleine films, maar dat programma geeft wel vaker problemen hier.

Ik weet vrij zeker dat er niks mis is met de kleine filmpjes. Weet iemand een hele goede joiner die dit probleem mischien niet zal geven, of een manier op zo'n mpg te fixen? (fixen lukt overigens niet in TMPGenc)

thnx....

Verwijderd

Topicstarter
goh, voor de 3e keer heb ik het probleem al voor de 1e reactie zelf opgelost. Het bleken gewoon avi files te zijn i.p.v mpg en met een avi join proggie werkt het perfecto.

Zeker geen kwestie van voorbarig posten, want ik ben er meer dan lang zat mee bezig geweest, zo simpel was het niet.

--------> slotjuhhhh ! -=thnx !