Verwijderd

Topicstarter
ik heb mijn hp735 nu zo'n dikke anderhalve maand. Echt zwaar tevreden!!!
lekker snel, kei stoer dat automatisch het licht wordt aangepast in het schermpje.
mooie macro en burst functie. Wel grappig dat je via de burst-modus seconden lang kunt blijven knippen. nadeel daarvan is dat de foto's op de achtergrond worden opgeslaan. Wil je dus direct na het knippen van je serie de foto's terugkijken dan moet je toch echt ff geduld hebben voordat ze allemaal zijn opgeslaan.
Eerst had ik een hpc200 die blijven 4 penlites zuipen. In de 735 hoeven maar 2 penlites. En bovenwonder constateerd ik dat ik nog meer foto's kan maken met een setje van twee dan voorheen met vier bat. met mijn oude hp200.
Maar goed dat ff wat ervaringen mijnerzijds.
Waar ik mee zit is het scherpstellen. ik krijg het maar niet voor elkaar om foto's te maken waarbij ik een elment van de foto scherp in beeld krijg en de rest (dus de achtergrond en alles wat eromheen staat) wazig. Dit lukt me enkel met de macro functie. Weet iemand dit voor elkaar te krijgen? De instelling focus [.] (spot), average en full, heeft mijn inziens ook niet echt veel nut.
Daarnaast kun je de foto nog instellen op veel of weinig wit contrast. Wanneer maak ik daarvan gebruik?

thx

Verwijderd

Topicstarter
hmm sorry deze post moet onder het grote hp735 topic, ergens iets fout gegaan. kan de moderator dit ff voor me fixen...

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:52

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Heb je een aperture (diafragma) priority mode? Die selecteren en voor een kleine waarde kiezen.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Verwijderd

Topicstarter
nog vreemder, nu staat ie er ineens wel bij. heel dit topic kan dus in de prullenbak.
nogmaals excuses voor de overlast

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
OK, NP :)

Gaat er trouwens geen belletje rinkelen als je een onderwerp in moet vullen? :P

[ Voor 83% gewijzigd door Grrrrrene op 22-07-2003 15:56 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Dit topic is gesloten.