Ik had sinds een week geleden een Demos modem het demos abonement van kabelfoon. hiermee kon ik alles doen op zowel de i-net pc als de laptop.
maar omdat dit gewoon moeilijk traag gaat zijn we overgestapt naar het standaard Abonement van kabelfoon waarbij het demos modem (serial) werd vervangen door een docsis modem (UTP / USB).

Nu werkt alles goed en sneller op de i-net pc alleen nu komt het volgende:
ik kan niet sommige sites openen
op de laptop.
voorbeeld:
ik kan wel op: T.net, startpagina, mail.com, micro$oft.com microsoft.com
en ik kan niet op: google.com, hotmail.com, alternate.nl, veele chemist/zoek/buy sites
ik kan dus deze sites wel openen op de i-net pc en ik kan ze via de laptop ook gewoon pingen
Dingen van te voren: geen firewalls, Standaard window$ windows internet sharing, UTP en USB geprobeerd. niets aan het netwerk veranderd (op de sharing na) ik kan dus ook nog gewoon de shares van m'n andere pc berijken.
wie heeft DE oplossing voor mij?
Volgende keer ff normaal posten graag
maar omdat dit gewoon moeilijk traag gaat zijn we overgestapt naar het standaard Abonement van kabelfoon waarbij het demos modem (serial) werd vervangen door een docsis modem (UTP / USB).
Nu werkt alles goed en sneller op de i-net pc alleen nu komt het volgende:
ik kan niet sommige sites openen
voorbeeld:
ik kan wel op: T.net, startpagina, mail.com, micro$oft.com microsoft.com
en ik kan niet op: google.com, hotmail.com, alternate.nl, veele chemist/zoek/buy sites
ik kan dus deze sites wel openen op de i-net pc en ik kan ze via de laptop ook gewoon pingen
Dingen van te voren: geen firewalls, Standaard window$ windows internet sharing, UTP en USB geprobeerd. niets aan het netwerk veranderd (op de sharing na) ik kan dus ook nog gewoon de shares van m'n andere pc berijken.
wie heeft DE oplossing voor mij?
Volgende keer ff normaal posten graag
[ Voor 7% gewijzigd door Koffie op 22-07-2003 14:17 ]