[TV-Kaart] Geluid valt weg tijdens openen Outlook express

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-08 18:01
3 dagen geleden begon het geluid van mijn Tv ( kaart ) een beetje raar te doen, als ik mijn mail binnen haal dan stopt het geluid van de tv-kaart ermee, Ik zie dan alleen nog maar beelden en heb geen geluid meer. Als ik de tv-kaart uitschakel en vervolgens weer aanzet is het probleem wel verholpen maar echt blij kan ik er niet van worden.

Specs:
Win XP Pro
SB live 1024
Leadtek Winfast TV-2000-XP
Outlook Express 6.0

edit:
Spelfouten :X

[ Voor 4% gewijzigd door BasvanS op 22-07-2003 14:02 ]

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
eeuh, dus jij haalt mail op als je tv-out aanstaat? lijkt me niet echt handig.
Heb je al een ander email programma geprobeerd of een verse installatie?

Mijn rig

• BasvanS
Hij staat er net nieuw op, na hdd geformateerd te hebben, en weer opnieuw instaleren is nogal een kutwerk, moet je al die zenders weer opnieuw zoeken en programeren :S en waarom zou je geen mail op kunnen halen als je tv-out aan staat?

• TMoose
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-02 14:17

TMoose

Mooooooose !!

Ik heb sinds gisteren hetzelfde probleem, alleen dan met een PCTV rave.

Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:32

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Klinkt als een probleem met overlay, of als een IRQ probleem. Kijk eens naat het IRQ van je geluidskaart en je TV-kaart. Dikke kans dat ze op het zelfde IRQ staan.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• BasvanS
maar ehm, als het een Irq probleem is tussen tvkaart en geluidskaart, waarom zal het dan alleen gebeuren als ik mijn e-mail check? ( outlook express open) en waar moet ik dat checken ?

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Het komt niet zozeer door Outlook, maar door MSN.
Ik geloof dat iedereen last heeft van dit probleem, en ik raad je ook aan om geen NAV2003 te installeren omdat dan je geluid iedere 2 minuten wegvalt.

• LoEnaTiQ
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-02 23:23

LoEnaTiQ

Who? What? Where?

Ik ervaar hetzelfde probleem in Windows XP, maar dan met een Terratec Cinergy 400. Het komt er op neer dat terwijl het tv-software aan staat, het geluid plotseling wegvalt, het gebeurt echter alleen met MSN messenger. Ik denk dat het iets met *.dll te maken heeft ... wat ik als oplossing heb is "mute" en daarna gelijk "un-mute" doen, dan is het geluid direct terug.

| My SpiderWeb |

Verwijderd

Je kan beter opzoek gaan naat betere drivers voor je tv kaart.

Welke geluids kaart heb je ? Mijn Soundblaster live gaf elktijd problemme met me satelliet kaart en die brakke support van creative heeft het nooit opgelost. Gelukig zit er nu een vortex 2 in ^_^.

Haal dus even je geluids kaart er uit en kijk wat er dab gebereurt ¬_o.
Pagina: 1