Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

KPN Mobile / Hi wijzigt Algemene Voorwaarden, opzeggen?

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zie http://www.hi.nl/vragen/hot_issues.asp
KPN wijzigt haar Algemene Voorwaarden voor de mobiele telecommunicatiediensten om beter aan te sluiten bij onze nieuwe diensten en wettelijke verplchtingen. Deze voorwaarden gelden ook voor jou als Hi gebruiker. De aanvullende voorwaarden voor i-mode zijn hier bijvoorbeeld in opgenomen. De tarieven wijzigen niet.

Heb je een Hi abonnement dan krijg je tussen 14 juli en 11 augustus een factuur met daarop de datum waarop de nieuwe voorwaarden ingaan.
Klinkt alsof ik m'n abo kan opzeggen voor het einde van de contractperiode. Iemand al een factuur ontvangen waar dit op staat?

Verwijderd

Topicstarter
Zojuist met klantenservice gebeld van KPN. Het abonnement kan inderdaad opgezegd worden voor 22 aug. 2003 (als de nieuwe AV ingaan). :Y)

Briefje sturen naar het volgende adres, met vermelding dat je het nummer graag wilt behouden en mee wilt nemen naar je nieuwe provider.

KPN Mobile
T.a.v.: CRM opheffingen
Postbus 13500
9700 EG Groningen

Verwijderd

Topicstarter
Een voorbeeld brief voor KPN Mobile is te downloaden op:

www.fryslanonline.nl/babaracus/alg_opzegging_kpnmobilehi.doc

(de streepjescode is voor TPG Post, wordt de brief sneller gesorteerd en komt dus eerder aan)

Verwijderd

Moet je wel zo'n stoere venster envelop hebben :)

Anyway, mijn KPN contract is al een tijdje langer beeindigd, echter blijfen ze nog steeds afschrijfen. Let dus even op banknota's e.d.!
Mijn nummer is inmiddels 2 maanden uit de lucht, maar KPN blijft vrolijk incasseren :(

btw: waarmee klieder je die streepjes codes ?

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:49
Zilverdael, ik zou ff KPN erover bellen dan, bij mij zijn er namelijk ook al meerdere keren facturen fout geweest enzo, dat is altijd opgelost :) (0800-0507).

Verder is dit een dubbele topic, daarom zal hij dan ook gesloten gaan worden... kijk hier maar: [rml][ KPN Mobile / Hi Profile] AV gewijzigd, abbo opzeggen!?[/rml]

Verwijderd

Idd, we kunnen beter verder gaan in dat topic, dat al 2 dagen bestaat ;)

[rml][ KPN Mobile / Hi Profile] AV gewijzigd, abbo opzeggen!?[/rml]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.