Ik ben niet vaag omdat als ik zeg dat ik vaag ben ik niet meer vaag ben.En omdat ik nu heb getyped dat ik dan niet meer vaag zou zijn dan zeg ik dat ik niet vaag ben maar toch wel vaag is.Vaag zijn is geweest maar voor mij geld dat het vaag is. Don't read
Asus A7V333 | AMD XP 2000+ | 512 MB RAM PC2700 | Aopen GF 4 Ti4200 128MB (310/500) | DVD 16/40 | WinTV Go | ADSL 3.3 Mbit | Logitech Cordless Desktop Optical
Ik ben niet vaag omdat als ik zeg dat ik vaag ben ik niet meer vaag ben.En omdat ik nu heb getyped dat ik dan niet meer vaag zou zijn dan zeg ik dat ik niet vaag ben maar toch wel vaag is.Vaag zijn is geweest maar voor mij geld dat het vaag is. Don't read
Als je hem gewoon als home laat kan je er een router achterzetten om inet te delen.
Als je er een pro van maakt kan je er een hub/switch achterzetten om te delen, volgens mij hangt dit niet van je provider af en moet dit altijd lukken.
Asus A7V333 | AMD XP 2000+ | 512 MB RAM PC2700 | Aopen GF 4 Ti4200 128MB (310/500) | DVD 16/40 | WinTV Go | ADSL 3.3 Mbit | Logitech Cordless Desktop Optical
Een router moet dan de bridge 'aansluiten' aan de buitenkant, en daar vandaan door-routeren naar het binnen netwerk. De Alcatel heeft die mogelijkheid helaas niet.
Als je wel wilt routeren dan kun je óf een andere DSL modem/router aanschaffen die het wel kan, of een routertje met twee ethernetpoorten achter je modem zetten.
[ Voor 24% gewijzigd door _nethack op 22-07-2003 23:49 ]
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Btw thnx voor je reactie, dat wordt waarschijnlijk toch een router dan aanschaffen voor me. (sjot! gaat weer x euro's van me bankrekening) Zal niet om adviezen vrage om welke modem te kopen, die staan er al genoeg op.
Greetz
[ Voor 3% gewijzigd door Vaguh op 23-07-2003 12:35 ]
Verwijderd
edit:
en die getweakte speedtouch naar pro kan ook als nat router dienen (dat is immers de tweak) alleen moet je dan wel via een telnet sessie alles instellen, nie via de webding
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2003 12:45 ]
Greetz laat morgen het resultaat weten
Verwijderd
Maar toch bedankt voor de hulp, ik heb nu zo'n allied copperjet 821 besteld.. deze moet wel gaan werken zoals de bedoeling is. Gisteren trouwens zelf een configje met telnet in elkaar geflansed maar is helaas niet gaan werken... bleef steken bij authenticatie met ppp.
Verwijderd
veel succes met je copperjet dan maar
Ps, met pro modem niet aan de praat gekregen. Dat ding kan dan geen pppoa aan