Ik ben bezig met een systeem in te richten met RedHat advanced Server 7.2 en nu wil ik alle updates draaien, maar dat wil niet goed lukken..
Toen ik voor het eerst rhn_register draaide, kreeg ik een Pop-Up waar ik alle proxie gegevens in moest vullen, dit heb ik toen gedaan, maar met connecten kreeg ik de foutmelding:
Ik weet niet echt wat ik hier mee aan moet, en nu staat de machine direct op het internet, en heb ik de up2date config file weer veranderd, namelijk:
Maar dit geeft precies dezelfde foutmelding als ik rhn_register opstart.
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?
Toen ik voor het eerst rhn_register draaide, kreeg ik een Pop-Up waar ik alle proxie gegevens in moest vullen, dit heb ik toen gedaan, maar met connecten kreeg ik de foutmelding:
code:
1
2
3
4
5
| A socket error occured: nonnumeric port, attempt #1 A socket error occured: nonnumeric port, attempt #2 A socket error occured: nonnumeric port, attempt #3 A socket error occured: nonnumeric port, attempt #4 A socket error occured: nonnumeric port, attempt #5 |
Ik weet niet echt wat ik hier mee aan moet, en nu staat de machine direct op het internet, en heb ik de up2date config file weer veranderd, namelijk:
code:
1
| enableProxy=0 |
Maar dit geeft precies dezelfde foutmelding als ik rhn_register opstart.
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?