hallo...
ik heb een probleem.. mijn pc valt soms uit en het wordt steeds erger.. ik weet nu bijna zeker dat het door trillen komt, want als ik perongeluk tegen mijn bureau stoot (of soms zelfs als ik me glas neerzet!) valt hij plotseling uit en wil niet meer booten.... ik moet dan eerst de spanning eraf halen en een paar seconde wachten.
dan start hij weer gewoon op..
het ligt niet aan de stekkers of stekkerblok o.i.d , want op lan-partys heb ik hetzelfde probleem.
Het zou aan de voeding kunnen liggen maar ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
pc:
mobo: asus a7a266
cpu: amd t-bird 1400
ram: 512 ddr ram
video: asus g-forge 3 ti500 (deluxe)
geluid: creative soundblaster live value
voeding: simpel 300 watt voedinkje
hd etc : 1x60 gig ibm deskstar
plextor brandertje
dvd speler
bvd
ik heb een probleem.. mijn pc valt soms uit en het wordt steeds erger.. ik weet nu bijna zeker dat het door trillen komt, want als ik perongeluk tegen mijn bureau stoot (of soms zelfs als ik me glas neerzet!) valt hij plotseling uit en wil niet meer booten.... ik moet dan eerst de spanning eraf halen en een paar seconde wachten.
dan start hij weer gewoon op..
het ligt niet aan de stekkers of stekkerblok o.i.d , want op lan-partys heb ik hetzelfde probleem.
Het zou aan de voeding kunnen liggen maar ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
pc:
mobo: asus a7a266
cpu: amd t-bird 1400
ram: 512 ddr ram
video: asus g-forge 3 ti500 (deluxe)
geluid: creative soundblaster live value
voeding: simpel 300 watt voedinkje
hd etc : 1x60 gig ibm deskstar
plextor brandertje
dvd speler
bvd