Toon posts:

100mb @ geheugenkaart kwijt :/

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey,

ik heb een geheugenkaart van me digicam gebruikt voor extra opslag van me mp 3 speler...

nu ging ik op vakantie en ben ik vergeten om me geheugenkaart weer te wissen... tot mijn grootste schrik kon ik nu op die lege geheugenkaart nog maar 74foto's maken ipv van 343 ofzo...

naja thuisgekomen... foto's geupload naar een computer..en ik baalde best wel natuurlijk :/

hebben we me geheugenkaart weer in de mp3 speler gezet en met de software die geheugenkaart geformateert... maar had ook geen zin :{ :(
weet iemand hoe ik die 100mb terug kan krijgen of moet ik weer naar de winkel gaan waar ik hem gekocht heb...

ik weet neit of mijn topic hier thuis hoort... sluit hem ook niet meteen...want mijn search deed weer eens gaar :/

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:59
In W2K of XP naar Disk Management gaan, partitie weggooien en opnieuw aanmaken en dan formateren?

Verwijderd

In W2K of XP naar Disk Management gaan, partitie weggooien en opnieuw aanmaken en dan formateren?
Dat hebben we hier ook eens gedaan, nu hebben we nog maar 54 van de 64 MB over...

• mlt
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-11-2025

mlt

Low level format ?

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-08 15:08

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Deze hoort eigenlijk in Gadget Talk.

Je bent niet echt duidelijk, je zget niet welke soort/merk de kaart is, hoe groot hij is, welke digicam en mp3 speler enz.

Is het niet zo dat je de fotokwaliteit pe rongeluk hoger hebt gezet waardoor de foto's per stuk groter worden waardoor er minder op de kaart passen?

Je kunt denk ik het beste maar terug gaan naar de winkel, op flashmedia zit meestal 10 jaar, of levenslang garantie.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Topicstarter
Johnny schreef op 22 July 2003 @ 12:48:
Deze hoort eigenlijk in Gadget Talk.

Je bent niet echt duidelijk, je zget niet welke soort/merk de kaart is, hoe groot hij is, welke digicam en mp3 speler enz.

Is het niet zo dat je de fotokwaliteit pe rongeluk hoger hebt gezet waardoor de foto's per stuk groter worden waardoor er minder op de kaart passen?

Je kunt denk ik het beste maar terug gaan naar de winkel, op flashmedia zit meestal 10 jaar, of levenslang garantie.
ik wist niet echt in welke forum het moest..dus leek deze me het beste...
het is een transcend multimediacard van funprice.. 128 mb
de mp3 speler was een aiwa mm-fx500
en me digicam was een trust 820lcd powercam zoom

en ik heb de kwaliteit van me digicam niet hoger gezet... want me foto's zijn nog steeds 300/400kb per foto... maar in windows laat ie ook gewoon zien dat er nog maar 26mb van over is :/ van de geheuge kaart

Verwijderd

Formateren in de camera, anders niets.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 July 2003 @ 12:54:
Formateren in de camera, anders niets.
ook al meerdere keren gedaan... dan gaat alles er wel af..maar hou ik nog steeds die opslagruimte van 26mb

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Kaart is waarschijnlijk kappot!

Tja, kan gebeuren, hoop dat je nog garantie erop hebt :-)

There is no place like ::1

• Fire69
Verwijderd schreef op 22 July 2003 @ 12:55:
[...]

ook al meerdere keren gedaan... dan gaat alles er wel af..maar hou ik nog steeds die opslagruimte van 26mb
Als je'm na het formateren in je cam controleert in Disk Management, wat geeft hij dan aan als totale grootte en percentage gebruikt?

Verwijderd

Topicstarter
Fire69 schreef op 22 July 2003 @ 12:57:
[...]

Als je'm na het formateren in je cam controleert in Disk Management, wat geeft hij dan aan als totale grootte en percentage gebruikt?
dan geeft ie aan grootte 26 mb aan en aan percentage gebruik 99% :/

• Fire69
Verwijderd schreef op 22 juli 2003 @ 12:59:
[...]

dan geeft ie aan grootte 26 mb aan en aan percentage gebruik 99% :/
Ga er dan maar mee terug naar de winkel. :)

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Heb je hem niet toevallig op FAT32 geformat :?
Dat vinden die kaartjes niet zo leuk :P

Je moet het op FAT16 formatten :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Als je een FAT32 partitie maakt, dan kun je hem helemaal niet gebruiken, ook niet een beperkt deel.
Pagina: 1