Paar +3's

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
Die daar IMO niet op horen. Deze geeft alleen een link zonder extra info, geen +3 waard dus.

Deze geeft alleen maar een eigen mening, ook geen +3 waard. Mijn 2 1/2 jaar oude iPaq werkt perfect, net als de ongeveer 10 Palms hier die ook alweer een paar jaar oud zijn.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Puntjes links en rechts bijgewerkt. Ook aan degene die in de buurt van de aangehaalde posts staan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
KexDaFlex schreef op 22 juli 2003 @ 12:43:
Puntjes links en rechts bijgewerkt. Ook aan degene die in de buurt van de aangehaalde posts staan. ;)
Dat was niet mijn echte bedoeling, ik lees alleen ff altijd terug en dan kom ik dus vanzelf dit soort postings tegen.

Echt waar! :X

Waarom gelooft niemand mij nou :|

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Beaves schreef op 22 juli 2003 @ 12:48:
[...]

Dat was niet mijn echte bedoeling, ik lees alleen ff altijd terug en dan kom ik dus vanzelf dit soort postings tegen.

Echt waar! :X

Waarom gelooft niemand mij nou :|
Oh maar daar doelde ik helemaal niet op O-) Wilde alleen maar even aanhalen dat ik de draadjes gelijk meegepakt heb. Het was me eerlijk gezegd helemaal niet opgevallen dat jij daar ook reacties geplaatst hebt. Ik let noooooooooooooooit op de naam van de p0stert. O-) Het is dat jij er nu over begint waardoor het een beetje opvallend lijkt.

;)