Verwijderd

Topicstarter
Over 2 weken gaan we met de auto naar Istrië (Kroatië) toe en nu wil ik mijn Minicooler (www.minicooler.com) meenemen! :9 Nu heb ik alleen gehoord dat de Minicooler behoorlijk veel accustroom 'vreet' en je met pech langs de weg kan komen te staan (lege accu).

Hebben jullie ervaring met de Minicooler en lange afstanden rijden?

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
ZOlang je rijdt zal er weinig aan de hand zijn denk ik.
Je moet alleen oppassen met de tussenstops. Op dat moment draait het apparaat vol op de accu, die dan zo leeg is.
Alleen aansluiten tijdens het rijden, dus als de auto loopt. Dat werd mij tenminste geadviseerd met mijn Coleman 12V koelkast.

Verwijderd

ja als de moter draait word de accu opgeladen dan kan je dat minicooler ding wel aan laten maar als de moter uit is de minicooler ook uit zetten ( stekker deruit )

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:27

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Als hij eenmaal op tempratuur is zal hij niet verder koelen, je moet dus zorgen dat je hem niet in de zon zet of er voor zorgt dat hij op een andere manier warm kan worden om zo energie te besparen.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

als het buiten 35 graden is zijn die blikjes in die koelkast 10 graden en het duurt ook erg lang voordat het koud is!!! ik denk dat je de blikjes dan beter in een koelbox vol met ijs kan zetten en er gaan in die babyminicooler maar 4 blikjes en dat is ook niet erg veel

Verwijderd

lijkt mij ook het meest logische idee om 10 of 15 minuten voor je stopt langs de weg het kastje al uitzet :), dan is dat accu weer voldoende bijgetakeld :)
Pagina: 1