[chello] na verloop van surfen/pc aan vervalt verbinding.

Pagina: 1
Acties:

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-08 13:01

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Topicstarter
Ik ben thuis aangesloten op chello via een router (merk -staat er niet op- alleen: " broadband switch router" :s).
Daaraan hangen 3 pc's, oa die van mij.
Nu komt het probleem, sinds ik windows xp pro draai heb ik na verloop van tijd wanneer ik aan het "surfen" of cs-en whatever anders via inet (msn, kazaa, surfen, spel via inet etc etc) dan kan mijn verbinding eruit vliegen, dwz: ik kan dan niets meer openen/downen/uppen via inet, er komt onder in me inet explorer te staan: "connecting -ip adres-". Dan moet ik of gewoon lang wachten, of me pc opnieuw opstarten, en dan doet ie het weer, terwijl tegelijker tijd de andere pc het gwoon doen, dus de verbinding is niet slecht.

Dit kan ook tijdens CS gebeuren: dan krijg ik connection problems. Ik word er moe van, want als ik dan ffkes iets wil opzoeken dan moet ik eerst rebooten.

Het verschijnt vaak na langere tijd, maar soms ook al naar 7 min pc aan.

Is het een of andere instelling? De andere pc's draaien windows ME en windows xp home, die hebben er geen last van.

T60P Widescreen

• Pinyin
  • Laatst online: 30-06-2025
Devicemanager>>networkadapters>>properties>>powermanagment>>enable pc to turn nic of to save power>>vinkje weghalen, dit loste het bij mij op ;)

• Seesar
  • Laatst online: 16-08 13:01

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Topicstarter
gedaan, ik zal es kijken of dat gelukt is! moest net weer rebooten. :s

T60P Widescreen