Ik heb het volgende script :
(dit is slechts een gedeelte!)
Wat er nu gebeur: Je unt vijf foto's uploaden, maar telkens doet hij alleen de laatste foto. Ik denk dat dit komt omdat de eerst vier steeds door elkaar overschreven worden. Maar dat weet ik niet zeker. Als dat zo is zou het in het bovenstaande stuk code moeten gebeuren. Zien jullie waar het aanlicht? alvast bedankt !
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| $upl = array("upload1", "upload2", "upload3", "upload4", "upload5"); $fid = $hid; for($i = 0; $i < 5; $i++) { if(is_uploaded_file($_FILES[$upl[$i]]['tmp_name'])) { // Filename + extensie van geuploade bestand $filename = $HTTP_POST_FILES[$$upl[$i]][name]; $size = $HTTP_POST_FILES[$$upl[$i]][size]; // Maximum grootte if ($size > 204800) { print("Uw foto mag niet groter zijn dan 200 Kb"); } else { // Upload path $destination = "/dir/upload/"; $name = $fid . "-1.jpg"; move_uploaded_file($_FILES[$upl[$i]]['tmp_name'], $destination . $name); @chmod($destination . $name, 0755); } |
(dit is slechts een gedeelte!)
Wat er nu gebeur: Je unt vijf foto's uploaden, maar telkens doet hij alleen de laatste foto. Ik denk dat dit komt omdat de eerst vier steeds door elkaar overschreven worden. Maar dat weet ik niet zeker. Als dat zo is zou het in het bovenstaande stuk code moeten gebeuren. Zien jullie waar het aanlicht? alvast bedankt !
I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin