[MSN6] Kan niet installeren, error 1603

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 18:27
Hallo, ik probeer msn6 te installeren maar krijg steeds de volgende foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://www.bart.nl/~jdbruine/msn_error.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bart.nl/~jdbruine/msn_error1.jpg

Dit probleem had ik ook al met msn5! En ik heb veel gezocht op internet er er zijn mensen die hetzelfde probleem hebben maar ik heb nog nergens een oplossing gevonden. Ik heb al geprobeerd om lokaal als administrator in te loggen maar dan krijg ik dezelfde foutmelding. Ik heb ook al een log aangemaakt van de installatie:

http://www.bart.nl/~jdbruine/messenger.txt

De error wordt ik ook niet veel wijzer van aangezien dit een algemene error is. Weet iemand hoe ik dit wel kan installeren?

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Door [google=Error 1603] krijg ik inderdaad veel resultaat en wordt er vaak een uitleg bij gegeven wat nou de error veroorzaakt.

Wat ik een aantal keren tegen ben gekomen is dat het programma geen of verkeerde toegang kan krijgen in het geheugen. Een oplossing die ik ergens zag was de prioriteit veranderen van de installatie van MSN6.
Dit kan je door door middel van CTRL + ALT + DELETE te drukken, naar Processen te gaan en vervolgens op de MSN6 installatie met rechtermuis te klikken en dan bij Prioriteit instellen de waarde veranderen. Of dit omhoog of omlaag moet weet ik niet, hier waren ze nogal vaag over. En ik weet natuurlijk ook niet zeker of dit dé oplossing is, maar het lijkt me in ieder geval wel de moeite waard :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Kan het niet iets met je MSI zijn? download anders is een nieuwe verzie van Microsoft Installeer. Dat kan gewoon van de microsoft website !

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 18:27
MaRc0 schreef op 22 juli 2003 @ 10:20:
Door [google=Error 1603] krijg ik inderdaad veel resultaat en wordt er vaak een uitleg bij gegeven wat nou de error veroorzaakt.

Wat ik een aantal keren tegen ben gekomen is dat het programma geen of verkeerde toegang kan krijgen in het geheugen. Een oplossing die ik ergens zag was de prioriteit veranderen van de installatie van MSN6.
Dit kan je door door middel van CTRL + ALT + DELETE te drukken, naar Processen te gaan en vervolgens op de MSN6 installatie met rechtermuis te klikken en dan bij Prioriteit instellen de waarde veranderen. Of dit omhoog of omlaag moet weet ik niet, hier waren ze nogal vaag over. En ik weet natuurlijk ook niet zeker of dit dé oplossing is, maar het lijkt me in ieder geval wel de moeite waard :)
Dit werkt niet, ik heb alle prioriteiten geprobeerd maar steeds dezelfde error, ook heb ik een nieuw Windows Installer gedownload maar het probleem blijft zich voordoen, ik ben nu Windows 2000 aan het herinstalleren en dan probeer ik het nog een keer!

Hail to the king baby!