Toon posts:

Troll?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja sorry hoor...
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=224177

Xafertje werd boos zekers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Tja, in feite zeg je dus dat deze nieuwsposting geen toegevoegde waarde heeft omdat het geen innovatie van AMD is, maar een inovatie waar oa AMD van profiteerd (had dus ook Intel in de kop kunnen staan). Eigenlijk kraak je dus de nieuwsposting zelf af en dan kan er een troll eindigen.

Misschien omdat je op de Karma-lijst niet eens meer op 3 staat, geef ik je een zetje :).

* Delerium dacht dat Otis meestal uitgebreidde argumenten gaf :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag inderdaad dat ik op 4 sta tegenwoordig. tja .. :)

Ik vind dat 2 regels met "ze maken de techniek niet zelf" meer dan genoeg is. ASML bijvoorbeeld trekt de kar voor wat betreft de waverstepper markt. Als er op DIE markt geen 0.13 spoorbreedte stepper te krijgen is kan intel noch amd dat soort chips maken. Het is dan ook TE DEBIEL VOOR WOORDEN dat men over elkaar heen rolt om maar te verkondigen dat amd en intel o zo slim zijn qua uitvinden wat mogelijk is op waverstepper gebied.

Dus als dat de newsposting tegen de schenen schopt... tja... ik heb die newsposters niet aangenomen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Otis: natuurlijk heb je gelijk dat Intel en AMD de machines niet zelf maken. Maar toch zit er verschil in hun technieken, dus kun je het wel degelijk hebben over Intel's danwel AMD's 0,13 micron proces. Ook moeten ze hun processorontwerpen ervoor aanpassen. Anders zouden ze niet zo lang wachten die 0,13 in te voeren en meteen overstappen.
Conclusie: je hebt wel gelijk, maar de score 1 die je nu hebt vind ik voldoende, omdat het niet echt van belang is.
-----------
nog even goed gelezen: in het nieuws staat
het HiP7 process, dat AMD samen met Motorola heeft ontwikkeld om 0,13µm processors te bakken
Het is dus ook AMD's proces. Conclusie: je hebt niet eens gelijk >:)

off-topic, maar het is vandaag toch TheGhostInc dag:
in deze thread stond er ook weer een van hem op +4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:46

GaMeOvEr

Is een hork.

Nu staat hij op +2.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Door jou, of is het gewoon een constatering? Had Otis nu wel of niet gelijk (volgens mij niet dus)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Otis een troll. Vanwege een "Niet onderbouwde stelling, die niks toevoegd aan de newspost"

Snap alleen niet waarom de eerste reactie van Xafer nu gelijk een troll kreeg. En tevens niet waarom zijn naam door Otis in deze thread weer wordt aangehaald.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Laatst online: 04-07 13:20
"Niet onderbouwde stelling, die niks toevoegd aan de newspost"
Als dat de norm is voor een troll, dan weet ik er nog wel een paar (duizend).

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 29 november 2000 11:54 schreef testcase het volgende:

[..]
Als dat de norm is voor een troll, dan weet ik er nog wel een paar (duizend).
IMHO is dát niet dé normering voor een Troll, maar mij zul je er niet over horen, ik zie de hete aardappel al van ver liggen en dit keer hoef ik um echt niet.

Ik meen objectief te kunnen zeggen dat de genoemde reactie GEEN Troll is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 21-10 06:30

Jaymz

Keep on moving !

Ik schaar me achter TgF; ik vind het ook _geen_ troll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Tja, meer dan +2 wordt het dus niet. Maar ik heb deze dus dan al van -1 afgetild. Al zou het een troll zijn, dan nog is het zeker geen -1 posting. -1 is gereserveerd voor gescheld en "objectief" AMD nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Laatst online: 04-07 13:20
Welke 'hete aardappel'? Ik ken wel een rotte (aard)appel, maar daar ging het hier niet over. Of bedoel je dat de discussie, over de definitie van wat wel/niet een troll is, een onderwerp is waar je je vingers niet aan wil branden? Wat ik bedoelde met die quote is, als dat als uitgangspunt genomen wordt om een troll toe te kennen, dan kun je wel honderden/duizenden trolls gaan uitdelen. Een troll is in mijn ogen veel meer een reactie met geen, een onzinnige, of bewust onjuiste onderbouwing, die een belediging en/of provocatie(s) bevat en hiermee mensen op het verkeerde been zet en/of tot geflame uitlokt.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

irrelevant, ik heb die van TheGhostinc gedaan. Jouw off-topicje dus.... ;)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik heb die thread ook nog ff gedaan, kon trouwens Otis niet van de tag "Troll" afhalen... Wat het naar mijn mening ook niet is.

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1