Toon posts:

Aantal volt trust 5p hub

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een 5 ports hub van trust (networks starters kit) ik ben de adapter kwijt van dat apparaatje, nu had ik een andere adapter er op geprobeerd die 10v was maar het wil allemaal niet echt gaan werken dan.

Nu is mijn vraag heeft iemand misschien de zelfde hub en weet hij dan ook hoeveel volt die adapter moet zijn voor die hub? al vast bedankt

• Ganja-Cape
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-07 19:40
meestal staat dat toch aan de onderkant ofzo, op zo'n etiketje met info?

Verwijderd

Topicstarter
nee het staat er niet op dat is het probleem juist

Verwijderd

Je hebt het volgende nodig:
7,5V 600mA 4,5VA
(OEM adapter type AD-0760BN)

Verwijderd

Topicstarter
thx maar zal die hub nu al naar de knoppen zijn dan omdat ik er 10 volt opgezet heb??

Verwijderd

IK heb na een verhuizing ook eens een verkeerde adapter aangesloten op de hub. Werkt nog steeds maar weet niet meer hoeveel volt die adapter was.
De kosten van zo'n adapter vallen wel mee en mocht het toch richting de €30 ~ €40 gaan dan kun je beter een nieuwe hub kopen. Sweex 5p is al verkrijgbaar voor zo'n €35 en is bovendien een switch.

• monterey
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11-2025
een trust gebruikt een 5 volt adapter en beslist niet hoger,heb hem afgelopen week zelf uit een doos gehaald zodoende weet ik dat het 5 volt is en 2 ampere.

Verwijderd

Topicstarter
:Z ;( wie moet ik nou geloven de een zegt 5v met 2 A de andere zegt weer 7.5 met 600 milli ampere wat is het nou????????

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2003 09:17 ]

Verwijderd

Ik heb hier in ieder geval een werkende Trust hub (starters kit zoals jezelf) en deze werkt prima met de genoemde adapter.

Verwijderd

Ik heb nog even e.e.a. gecontroleerd. Ik heb geen enkele adapter met waardes 5V 2A. Daarmee is in ieder geval uitgesloten dat ik adapters heb gewisseld. Dus lijkt het erop dat er iets is gewijzigd in de specificatie van de Trust hub. De mijne is al enige jaren oud.
Dit is wat er onderop staat:
Network starter kit PCI
For indoor use only
Aashima Technology BV
The Netherlands
int art no 10345
(en twee barcodes)

Verwijderd

Topicstarter
ok heel erg bedankt voor je antwoord. je artikel nummer komt ook overeen met mijne dus ga gewoon eff op zoek naar een adapter van 7.2 v.

• mvdejong
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

Let op, 10 V erop terwijl hij 7 V nodig heeft is meestal niet dodelijk.
Als de output echter gelijkstroom is zal 5 V "verkeerd om" wel dodelijk zijn (keertje gehad met een modem waarvan een collega de voeding had zoekgemaakt, wel 12 V erop gezet, maar verkeerd om ... smoking ...).

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large

Pagina: 1