Research is what I'm doing when I don't know what I'm doing.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
edit: net iets te laat
[ Voor 14% gewijzigd door WhizzCat op 22-07-2003 00:43 ]
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
mischien als ie van laag verandert
[edit] net iets te laat(er)
[ Voor 19% gewijzigd door Losha op 22-07-2003 00:44 ]
jammer maar helaas, ik denk ook niet dat er veel spelers zijn die dit voorkomen. Hebben de duurste spelers misschien een buffer ofzo?
Je kunt natuurlijk in de winkel alleen nog DVD-5 films kopen (staat vaak ook op het doosje), die hebben maar 1 laag en dus geen onderbrekingen halverwege. Of je neemt een dvd-brander en je maakt van al je dvd's back-ups, dan ben je die onderbrekingen ook kwijt.
Bedankt iig, zeker voor de snelle reacties
(n00bie me)
ik heb er even wat dvd's bijgepakt, en er staat idd: DVD9: dual-layer single sides disc (layer transition may tricker a slight pause)
Zouden er idd geen dvd-spelers zijn die dit niet hebben...??
[ Voor 39% gewijzigd door Roa op 22-07-2003 00:49 ]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Idd, nogal slordig als je een dvd-speler van 160 euro koopt, niet dat dit echt een dure was, maar zoiets hadden ze toch makkelijk op kunnen lossen, zeker als het zo'n algemeen bekend 'probleem' is....JvS schreef op 22 juli 2003 @ 00:49:
het erge is, de goedkopere finluxen en co hebben er juist geen last van omdat daar een 8x DVD rom drive inzit.... Waarom ze dit probleem nog steeds niet verholpen hebben bij normale spelers is mee een raadsel.
[ Voor 3% gewijzigd door Roa op 22-07-2003 00:53 ]
ik ben trouwens de trotse bezitter van een Finlux tv... best een aardig stukje beeld, alleen vreselijk geluid (dus dat hangt over de stereo en dan merk je daar niets meer van). De dvdspeler is van Samsung. (prima ding, alleen af en toe wat sloom met inlezen en switchen)
Succes is een keuze