ab voor meer apparaten met trust v100

Pagina: 1
Acties:

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09-2025
Ik heb zo'n trust v100 draadloos video-apparaat om in de slaapkamer ook tv te kijken. Werkt allemaal prima, alleen kan ik de ir-extender maar op een apparaat gebruiken, zodat ik alleen de video kan besturen, maar ik wil eigenlijk ook mijn dvd-speler kunnen besturen. Is het mogelijk om er nog zo'n ir-extender op aan te sluiten/zelf te maken? (of misschien 2?)

ps. Hoe komt het dat ik eens in de zoveel tijd van kanaal moet wisselen? (of zit er nu een buurman met exact hetzelfde probleem bij zijn 2,4GHz apparatuur :) )

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09-2025
is er dan nu misschien iemand die het weet?

• mjax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-07 20:20
Ik heb hetzelfde "probleem" maar er zijn verschillende oplossingen.

1. Afhankelijk van hoever de twee apparaten die je wilt bedienen uit elkaar staan, kun je een strategische plek voor het "oogje" kiezen, zodat alle twee de apparaten bereikt kunnen worden. Misschien wat trucen met spiegels, zilverfolie etc.

2. Conrad verkoopt een apparaatje (zal vast ook wel ergens anders te krijgen zijn) dat heet StereoControl. Met dit apparaat kun je het IR signaal verlengen naar 2 oogjes. Klinkt misschien ingewikkeld, maar kijk maar eens op de Conrad site, dan snap je wat ik bedoel.