Toon posts:

Vraagje: Kwestie van voeding?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voorlopig heb ik m'n nieuwe combinatie van MSI K7T Pro-2 met Duron 600 nog nie lekker aan de praat gekregen.. Bij aankoop heb ik de Duron laten testen op overklokbaarheid en deze haalde zo'n 950MHz (op Abit).. was ik best tevreden mee ( ik weet het, ik ben snel tevreden ;) ).. Thuis kwam ie echter niet verder dan 650MHz!! Een bekend probleem gezien het aantal messages hierover op dit board. Na een aantal malen opnieuw inkleuren, kwam ik tenslotte max tot 800.. erboven geen post! sjit.. Maaruh op dit moment, ongeacht de proc.speed (normaal op 600 of o'clocked op 800), toont computer vreemde kuren, vooral met herstarten. Dit moet ik soms twee, soms wel drie opnieuw doen, dat ie weer opstart. O'clokken lukt nu ook maar zeer onregelmatig, enzo. Samenvattend loopt dit systeem nu zuigend !(Alhoewel.. ALS ie eenmaal is opgestart, is ie verder wel stabiel.. vreemd?)
Het geheel bevindt zich in een Aopen miditower met 235Watt voeding.. Zou dit een hoop verklaren? Of moet ik het toch verder zoeken in het inkleuren van de proc (voor de 'tigste keer al.. grrr!) of misschien is mobo of proc defect (of bijna defect)??
Wie douwt mij de goede richting in? Thnx.

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08:22
Heb je wel de Vcore verhoogt?

Verwijderd

Topicstarter
ja.. die gaat op m'n MSI K7TPro2 tot maximaal 1,800 V.. nie hoger (via de bios).