Hoi
Het zit zo, ik heb een Chieftec miditower kast maar dan in het blauw. Ik heb aan de voorkant een cooler die de lucht uit mijn kamer in de computer zuigt, aan de zijkant een cooler die de lucht ook in mijn computer zuigt, en aan de achterkant van m'n kast een cooler die de lucht uit mijn computer zuigt. Ook heb ik een Q-Tec dualfan 400w voeding. Die zuigt aan de onderkant de lucht en blaast het aan de achterkant eruit.
Nu rook ik vrij veel (Javaanse Jonges 3/4e zwaar voor de geintereseerde
) achter de computer en ik blaas het meestal, langs de voorkant van mijn kast, richting mijn TV als ik die gebruik, en die gebruik ik veel
. En vaak zie ik dan dat de cooler een gedeelte van de rook opzuigt en in de computer gaat en een gedeelte (hopelijk alles) gaat er ook weer uit zie ik aan de filter die soms grijs wordt door het lucht/stof.
Maar ik dacht ik, is dit schadelijk voor mijn hardware (specs in sig) ?
Ook rook in wel eens een jointje achter de computer of een vriend die bij mij is (ongeveer 1 a 2 joints per week). Kan dit extra schadelijk zijn dan gewoone shagrook ?
Wie kan mij van mijn bezorgheid helpen (als dat nodig is) ?
Het zit zo, ik heb een Chieftec miditower kast maar dan in het blauw. Ik heb aan de voorkant een cooler die de lucht uit mijn kamer in de computer zuigt, aan de zijkant een cooler die de lucht ook in mijn computer zuigt, en aan de achterkant van m'n kast een cooler die de lucht uit mijn computer zuigt. Ook heb ik een Q-Tec dualfan 400w voeding. Die zuigt aan de onderkant de lucht en blaast het aan de achterkant eruit.
Nu rook ik vrij veel (Javaanse Jonges 3/4e zwaar voor de geintereseerde
Maar ik dacht ik, is dit schadelijk voor mijn hardware (specs in sig) ?
Ook rook in wel eens een jointje achter de computer of een vriend die bij mij is (ongeveer 1 a 2 joints per week). Kan dit extra schadelijk zijn dan gewoone shagrook ?
Wie kan mij van mijn bezorgheid helpen (als dat nodig is) ?