[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]
Zo nu niet meer denk ik. Dat was inderdaad wel heel erg ernstig. 
Misschien wat twiekjuhs die zo blij werden van het mooie weer dat ze alleen nog maar liev0le dingen met hun puntjes wilden doen...
Nu ziet het er weer wat beter uit, maar er zitten nog een paar onterecht hoge scores tussen. Ik ga echter in dit stadium niet multimodden om die paar 3's naar 2 te brengen, daar is de draad veel te jong voor. Er moeten eerst nog maar es een paar anderen doorheen.
Misschien wat twiekjuhs die zo blij werden van het mooie weer dat ze alleen nog maar liev0le dingen met hun puntjes wilden doen...
Nu ziet het er weer wat beter uit, maar er zitten nog een paar onterecht hoge scores tussen. Ik ga echter in dit stadium niet multimodden om die paar 3's naar 2 te brengen, daar is de draad veel te jong voor. Er moeten eerst nog maar es een paar anderen doorheen.
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
Daar mag idd wel een flinke bezem doorheen, te veel overgewaardeerde reacties met opmerkingen die (zelfs een aartsluiaard) met één klik zelf kan vinden.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Fiets gepakt en er doorheen gefietst!