[XP] Grijs beeld in game, gewoon uit game.

Pagina: 1
Acties:

• hereweare67893
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik ben dus Pirates of the Caribean aan het spelen, allemaal leuk en aardig, alleen de intro's en de ingame filmpjes doen het niet.
Je zou denken dat het ligt aan de codecs, maar dat lijkt me niet het geval. De filmpjes doen het namelijk wel in Windows.

Ik heb de search gebruikt, alleen er waren alleen mensen te vinden die geen/verkeerde codecs hadden geinstalleerd, en daardoor een grijs beeld bij DivX hadden. Niet van toepassing op mij dus :)

Videokaart is een Radeon 9500@9700 met Catalyst 3.6 drivers en DirectX 9.0a.

Iemand een idee? :?

Verwijderd

Ik neem aan dat je wel een legale versie hebt. Niet dat je zo'n brakke rip versie hebt gedownload. Maar je hebt normaal natuurlijk geen codec's nodig om een spel te spelen.

Als je hem nog niet full hebt geinstalleerd kun je dat ff proberen

• hereweare67893
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 July 2003 @ 23:18:
Ik neem aan dat je wel een legale versie hebt. Niet dat je zo'n brakke rip versie hebt gedownload. Maar je hebt normaal natuurlijk geen codec's nodig om een spel te spelen.

Als je hem nog niet full hebt geinstalleerd kun je dat ff proberen
Ik heb idd geen brakke rip versie nee :)
Ik heb idd ook de full install gedaan, al heb je nog steeds de eerste CD nodig om het spel te spelen.

Ik had hier al enkele uren aan besteed, waarop ik net besloot om een herinstall te doen. En nu doet hij het wel? :? Er waren geen foutmeldingen bij de vorige install, dus ik heb geen flauw idee waarom hij het nu wel doet. Maar goed, hij doet het iig. :)

[ Voor 22% gewijzigd door hereweare67893 op 22-07-2003 00:18 ]