Koelers die ook NORMAAL te koop zijn?

Pagina: 1
Acties:

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Ik was allereerst geintereseerd in een Alpha/Delta HSF voor SocketA.. maar goed, behalve de prijs was ook vooral de *LANGE* levertijd reden om hier vanaf te zien.

Daarna leek de GlobalWin FOP38 me wel wat.. maar bij Narwal moet je een reservering plaatsen en Ned-Cool heeft ze ook (nog) niet binnen.

Zijn er nu *goede* koelers (articooler?) die wel NORMAAL te koop zijn?

Ik heb zelf een hekel aan backorders omdat deze altijd tot in den triestheid uitlopen en je uiteindelijk vast zit aan een product dat je uit ergernis maar al vervangen hebt door iets anders.

Tering, het is hier toch geen RUSLAND ofzo waarvoor je al 4 maanden geleden je half gesneden wit had moeten reserveren?
|:( |:( |:(

Ik stel nog steeds de aanschaf van mijn nieuwe speeltjes uit omdat ik schijnbaar 3 maanden moet wachten op een koeler en ook nog es 2 maanden op een kast.. *frust*.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-08 10:36
3 letters waar je nu niks meer aan heb > HCC

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Gewoon koelers van spire. Ze zijn niet de allerbeste die er zijn. Maar wel 95% van het haalbare. En dan zijn ze nog stil ook. Ik lees hier verhalen van mensen die het rotter doen met een Golden Orb dan ik met mijn Spire van 2 tientjes en een levertijd van een dag

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
HCC had ik niets aan want ik kon niet.. :) Hadden ze er wel FOP38s etc liggen dan?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Bij OC-shop duurt het een paar dagen, nu bestellen volgende week in huis ongeveer. Ik ben in ieder geval blij met hun service. *D

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 06:53
Ik heb een Spire MA bij venema computers voor 17 piek weg, andere 6x6 fan erop gezet en koelpasta erbij

Thunderbird 900@1050@1,85 (bios zegt 1,9) en MAX bij full load 39 graden

Verwijderd

Ik heb (maar dat zal wel niet goed genoeg voor je zijn) een coolermaster DP5-6h51 en mijn tbird900 loopt standaard op 38 graden stressed.

Ik heb net nog 2 case coolers gehaald en die ga ik er zo in zitten (eentje van 35,-(just cooler) en eentje van 14,- (sunon) en dan moet de temp weer wat omlaag komen denk ik.

Verwijderd

Oh my point:
Hoef je niet zo lang te wachten, kost minder geld, en is overal te krijgen zodat je geen porto hoeft te betalen. Ik heb die van mij op de HCC bij computerland gekocht voor 30,- (is normaal 40,- geloof ik).

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Op woensdag 29 november 2000 11:08 schreef Lord_NikoN het volgende:
Bij OC-shop duurt het een paar dagen, nu bestellen volgende week in huis ongeveer. Ik ben in ieder geval blij met hun service. *D
Oh? Hebben ze die Alpha's nu gewoon op voorraad ?? Dat zou mooi werk zijn .. ik hoorde van maaaaaaaaanden dat mensen op hun alpha's zaten te wachten.. en toen had ik ook zo iets van.. lamaar..

Pagina: 1