Toon posts:

Dropline installer kan host niet vinden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er hier ook gebruikers van de dropline installer om Gnome te installeren, het is echt een superprogramma. Heb er een tijd terug Gnome mee geinstalleerd, nu heb ik een herinstall gedaan van Linux en wil ik gnome weer via dropline installer installen... Maar dat gaat niet :'(

Ik probeer het ook ,maar het programma probeert een packagelist te downloaden van www.dropline.net, en dropline.net lijkt offline te zijn. Heb het gisteren en eergisteren ook al geprobeerd...

Goed daaruit komen 2 vragen:
- Kunnen jullie bevestigen of ontkennen dat www.dropline.net offline is, en kan iemand ergens vinden wat er mis is daar?

- Weet iemand hoe ik dropline zover kan krijgen dat hij de packagelist (file DropLineInstaller2c oid) ergens anders weg haalt? Ik weet dat het mogelijk is om zelf een server te kiezen waar hij de pakketten weg moet halen, maar de packetlist lijkt hij altijd van www.dropline.net te willen halen....

Anyone? :)

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
gebruik je een firewall om het internet op te komen :? eventueel eentje die uitgaande poorten blocked, het zou kunnen zijn dat ie op een poort probeert te connecten welke niet door je firewall naar buiten komt..

je kan de host wel pingen :?

mmm www.dropline.net doet het hier ook niet... lijkt op een probleempje dus..

[ Voor 15% gewijzigd door Zwelgje op 21-07-2003 22:01 ]

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
zwelgje schreef op 21 juli 2003 @ 22:00:
gebruik je een firewall om het internet op te komen :? eventueel eentje die uitgaande poorten blocked, het zou kunnen zijn dat ie op een poort probeert te connecten welke niet door je firewall naar buiten komt..

je kan de host wel pingen :?

mmm www.dropline.net doet het hier ook niet... lijkt op een probleempje dus..
Ik heb het ook al vanaf een pc van iemand anders geprobeerd(andere provider, andere dns, etc.), maar daar werkt ie niet....

Die site lijkt dus inderdaad echt offline...
Maar dat is dan een behoorlijk storing, als ie al 3 dagen offline is. Maar ja, als het goed is kan dus niemand nu de dropline installer met goed fatsoen uitvoeren..., en misschien heeft er iemand een work-around?