Toon posts:

Autoradio plaatsen

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik wil in een peugot 405 uit 1992 een autoradio plaatsen, maar moet ik dan eerst ergens de stroom eraf halen? Of kun je zonder problemen de radio aansluiten? Op dit moment zit er nog geen radio in de auto.
Alvast hartelijk bedankt.

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-03 07:41
Lijkt mij geen probleem als de ISO stekkers er nog opzitten, ik had zelf nog het probleem dat bij mijn peugot (206) even de rode en gele draad omgedraaid moesten worden, maar dat merk je snel genoeg (zenders worden dan namelijk niet opgeslagen) Suc6

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:16

Wok

Dakloos...

Kan in principe zonder problemen, maar als je het zekere voor het onzekere wilt nemen, zou ik de pluspool van de accu even loshalen.

P.S.: Als je andere electronica in de auto hebt die geheugeninstellingen hebben, ben je deze kwijt (zoals een digitaal klokje), maar dat zet je zo weer goed.

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

• dynax
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2025
er zou al een iso stekker aan de kabelboom kunnen zitten,die zou in dat compartiment moeten zitten
ik zou wel samen met de gebruiksaanwijzing de polen nameten.
dat wijkt nog wel eens af.

mijn systeem.

Verwijderd

Topicstarter
He, bedankt voor je reactie, maar nog even een vraagje, wat zijn ISO stekkers?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:44

JvS

Ik heb hem zelf ook

hoe je een autoradio moet aansluiten staat in de handleiding... Zie ook [search=autoradio aansluiten]. ISO stekkers zijn gewoon stekkers... Ook iets wat je in de hanleiding kan lezen :)

[ Voor 30% gewijzigd door JvS op 21-07-2003 21:54 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.