Ik wil dus mijn internet delen met mijn broer. Ik woon alleen in Utrecht en hij in Tilburg. Hoe kan ik in windows hem toegang geven tot mijn netwerk, zonder dat ik daar last van heb. Ik kan wel remote assistance oid aanzetten, maar dan neemt ie mijn bureaublad over en dat is niet de bedoeling. Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen. Ik wil mijn broer bv. 500 kB/s geven als snelheid (veel meer kan zijn @home toch niet aan...) Maar ik wil hem dus wel de mogelijkheid geven hem over mijn netwerk te laten surfen (Universiteitsnetwerk met veel mp3's en divx'en)
De gegevens: Mijn computer P!!! 500 met 512 MB geheugen, 1 Netwerkkaart, 100MBit netwerk. OS: Windows (nu nog ff 98se, maar heb ook XP liggen, krijg over paar weekjes nieuwe harddisk)
Die van mijn broer: P!!! 500 met 128 MB geheugen, 1 Netwerkkaart, @home kabel, OS: XP home of pro (weet ik niet zeker, gok home) IP en Subnet Mask weet ik niet.
Ik gok dat dit niet al te moeilijk is, maar je moet ff weten waarnaar je moet zoeken..
De gegevens: Mijn computer P!!! 500 met 512 MB geheugen, 1 Netwerkkaart, 100MBit netwerk. OS: Windows (nu nog ff 98se, maar heb ook XP liggen, krijg over paar weekjes nieuwe harddisk)
Die van mijn broer: P!!! 500 met 128 MB geheugen, 1 Netwerkkaart, @home kabel, OS: XP home of pro (weet ik niet zeker, gok home) IP en Subnet Mask weet ik niet.
Ik gok dat dit niet al te moeilijk is, maar je moet ff weten waarnaar je moet zoeken..
[ Voor 4% gewijzigd door Paultje3181 op 22-07-2003 18:07 . Reden: IP's weggehaald ]