Toon posts:

Netwerk router in netwerk brug?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb thuis volgende situatie:

Chello 3Mbit -> 4p 10/100 Router -> Netwerk

Alleen hierdoor kan ik veel dingen niet meer doen, zoals hosting van games, nou heb je wel adress forwarding ed. maar in deze router zijn de mogelijkheden daarin beperkt, en wil nogal veel, en zouden al die instelingen er niet op kunnen, nu vraag ik me af of ik de volgende situatie kan realiseren:

(Modem->LAN1) (LAN2->RouterUPlink) (RouterPx->SwitchUp)
Chello 3Mbit -> Mijn Computer -> Router - > Netwerk

Kan dit grealiseerd worden met een "netwerk brug" of ben ik nou gewoon moeilijk aan het doen. (wat ik zelf dus denk) want wil graag zelf wel alle mogelijkheden benutten van internet, zoals FTP-server, Game-Server, Remote-Control etc.. via een router word dat een stuk minder. :?

Nagoed. ik ff aan brainstormen dus, wie helpt me mee?? Tnx. ReSpEcT 8)

• k-oz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-12-2021

k-oz

do not feed the trolls

wat bedoel je met beperkt wanneer je spreekt over address forwarding?

...Microsoft KB article Q172653: "Sometimes Barney Starts Playing Peeka boo on His Own""

Verwijderd

Wat voor een merk/type is de router? Je kan bij vrijwel alle routers IP-forwarding/NAT doen dus dan is dit eigenlijk niet meer nodig.

• The Wrecker
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-08 01:58

The Wrecker

Networking Rulez

gebruik gewoon port forwarding. bijna elke router ondersteunt dat. even uitzoeken welke poorten open moeten staan voor bepaalde toepassingen en de forwarden naar je interne ip (waar je die game op draait). modem -> router -> pc (met toepassing)

*snapt probleem verder niet.

stel eventueel een vast ip in voor die ene pc in het netwerk.

[ Voor 13% gewijzigd door The Wrecker op 22-07-2003 00:50 ]

• Eastern
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-06 22:21
Volgens mij moet je gewoon je pc router maken. Dan zit je direct met je ip aan het internet. Hier kan je op Windows gewoon ICS voor gebruiken, maar WinRoute is beter.

Niet echt PNS denk ik zo.

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Predator

Suffers from split brain

PNS -> NT

Gewoon NAT op jouw PC dan en verder dit volgen:
(Static) routing tutorial

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1