help, case fan loopt aan! :(

Pagina: 1
Acties:

• GX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05-2025
zie topic...
hier weet ik wel een oplossing voor, maar hoe moet ik het gaan doen, ik wil namelijk nu dus gewoon een gat ter grootte van me casefan maken in de voorkant van me kast, maar hoe ga ik dat doen zonder een dremel? (en ook zodat er geen randjes naar binnen staan zodat ie alsnog blijft aanlopen :D)

bvd..

Verwijderd

Gewoon met een decopeerzaag heb ik ook gedaan. :) Werkt perfect. Je moet alleen wel wat onder de decopeerzaag doen, anders krijg je beschadigingen aan je kast.

Greetz

• GX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05-2025
andere oplossingen ? :)
ik heb niet echt de beschikking over allerlei superapparatuur (was het maar zo :()
ben ook wel van plan om soon me kast met een dremel te gaan bewerken, maar dat kan ik gewoon nog niet, decourpeerzaag ook niet :(
/me gaat later wel wat proberen met een een of andere schaar en dan de rand bijvijlen ofzow :|

Verwijderd

Ik heb een gatenboor gebruikt (van m'n werk meegeneemt :)) met een doorsnede ban 4 (uitgaande lucht) en van 8 (ingaand) cm.
Beetje olie erbij en rustig laten draaien, werkt perfect (ff beetje bijvijlen).

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-08 21:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Gewoon een gatzaag...
Kijk trouwens eerst wat de werkelijke doorsnee van de fan is, mijn gaten zijn 76mm en das groot genoeg om een 80mm fan te laten ademen

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done