Toon posts:

Tal van GeForce2 MX problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Configuratie:

Duron 700
256MB PC-133
Abit KT7
Windows 2000
Via 4in14.25a drivers
DirectX8
Detonator 3 drivers
Asus V7100 Pure

Quake3 en Quake2 lopen als een trein. Alle OpenGl demo's van nVidia lopen ook perfect. Maar:

- Unreal crasht meteen als ik die op OpenGl wil spelen
- Tombraider 2 herkent geen hardware accelerated card
- 3DMark 2000 'requires a DirectX 7 compatible 3D-accelerator' (DirectX 8 zal toch ook wel DirectX 7 compatible zijn?)
- SiSoft Sandra -> DirectX Information -> General Capabilities : Has 3D Hardware Acceleration : No (!!!????)
- Ook Sisisoft Sandra : DirectX -> Direct3D Devices -> Line General Capabilities -> OpenGL Compliant Device : No (!!!???)

Snap er echt helemaal niks meer van. Waarom herkennen sommige programma's niet dat er een hardw. accel. card in zit en waarom wil OpenGl het niet doen?

Iemand raad. Ik weet het echt niet meer.:(

Verwijderd

Ja,
DirectX 8 van je PC flikeren

Unreal ( NIET unreal Tournament ) werkt NIET met OpenGL, das gewoon bagger eronder
bedoel je Unreal Tournament dan kan je Loki OpenGL DLL downloaden ( http://www.lokigames.com/~vogel geloof ik, anders ff search )

DirectX 8 verneukte al me Direct3D zooi ook :(
draai nu dus maar weer directx 7.0 met 6.47 ( win2k )

EN lekker dat het is

PS:
alles wat vastloopt, loopt vast op directX
need i say more?

Apra " Say NO to DirectX 8.0 ! "

Verwijderd

Topicstarter
Hoe haal ik in godsnaam DirectX 8 van mijn Windows 2000 systeeem???

Verwijderd

formatteren die hap!
ik heb gisteren precies het zelfde gehad.. foutje in Direct 3d ... geprobeerd DX7 te instaleren >>> "U heeft al een nieuwere versie van DX geinstalleerd" ... geef toe , ze hebben wel humor >:)

ik heb trouwens daarna weer dezelfde DX8 geinstalleerd en toen deed ie het ineens wel...

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 19:49
nier formateren man! er zijn tal van uninstall zooi, ik heb er ook nog 1 tje hiero!!!

• HaZee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-08 19:22
Mister_X, heb je misschien een link naar meer info / tools? (Ik heb hetzelfde probleem :(

Verwijderd

je kan het hier downloaden:
http://www.ebrink.com/dxun/index.html

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:31
Die werken niet met win2k, omdat daar al dx7 standaard inzit
Pagina: 1