Toon posts:

Palm m100 combi met routeplanner/navigatie?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik was aant denken om mijn oude palm weer in gebruik te gaan nemen voor routeplanner/navigatie, maar hij heeft maar max 2mb. Dus:
- is er software waarmee je de route op de pc uitstippelt en alleen de route opslaat zodat ie je daarin begeleid?
- Digitale kaarten die daarop zouden passen?
- Of andere mogelijkheden?

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-02 09:15

FastBunny

Give it the Works !

Ben bang van niet, Een kaart in 2MB geheugen krijgen is erg moeilijk en de M100 serie heeft wel een uitbreidingspoort maar is wel beperkter, bovendien is de cpu maar 16mhz, en ook aan de trage kant voor dat soort dingen, ben bang dat je echt een andere palmtop daar voor zal moeten zoeken, Heb wel eens iets gezien van alleen een soort afdrukje van een bepaalde route maar dat is zonder navigatie.

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Topicstarter
een routeplanner is op zich al voldoende, wilde em gewoon weer in gebruik gaan nemen op deze manier, maar als et nie zou kunnen, jammer dan

Verwijderd

Volgens mij moet het met tomtom net willen. Die kaart is maar iets van 600kb ofzo. Maar zeker weten doe ik het niet. Ik heb zelf een IIIXE met 8mb en kon bijna heel europa daarop kwijt. Ding is alleen veeeeels te langzaam..

Verwijderd

Topicstarter
welke tomtom set heb ik dan precies nodig?
welke gebruik jij us1111?