Werkt dit alleen met software van creative of is er ook een manier om dit rechtstreeks met Winamp 2.91 te laten werken ?
Volgens mij moet je die MediaSource Software gebruiken, want in MediaSource zit de ondersteuning voor de Remote. Als die het eenmaal met MediaSource doet, zul je het ook wel voor winamp kunnen gebruiken lijkt me.
Aannames zijn fataal.
thx GaMeOvEr
ik zou wel graag van iemand horen die zijn remote wel daadwerkelijk gebruikt met winamp.
ik zou wel graag van iemand horen die zijn remote wel daadwerkelijk gebruikt met winamp.
Verwijderd
Yo ...
TOEVALLIG ben ik daar al de hele avond mee bezig.. EN: MET succes!!
Ga naar www.girder.nl en download girder...
Met dit programmaatje (wel even vogelen hoe het allemaal werkt) kan je echt alles instellen.. dus je kan zelfs je muis-pointer besturen als je wilt.
Let ook op dat je plugins kan downloaden en ook al voorgemaakte schema's..
Suxes ermee.. !
Met dit programmaatje (wel even vogelen hoe het allemaal werkt) kan je echt alles instellen.. dus je kan zelfs je muis-pointer besturen als je wilt.
Suxes ermee.. !
Verwijderd
Nog even een add:
Er stond ook al een topic over ->
Sound Blaster® Audigy™ 2 Platinum
Kan je ook leze
Kan je ook leze
Aha ! Enorm bedankt ! Kheb een massa aan mp3's staan en als ik een nummerke wil veranderen moest ik telken mezelve rechtstellen. ( ben ik lui of nie ?Verwijderd schreef op 22 juli 2003 @ 20:11:
Yo ...
Suxes ermee.. !
Dju, kheb hier zitten zoeken en die topic heb ik blijkbaar over het hoofd gezien. Nobody's perfectVerwijderd schreef op 22 juli 2003 @ 20:13:
Nog even een add:
Kan je ook leze
Pagina: 1