Toon posts:

Waar te koop??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een PIII op een socket 370. En ik ben op zoek naar een goed koeler, dus een die lang mee gaat. Want ik wil mijn pc gaan overklokken. Waar kan ik online koelers kopen?? Met zo weinig mogelijk verzend kosten. En welke koeler is voor mij aan te bevelen?? Ik wil hem ongeveer op 950 mhz krijgen.

Verwijderd

Holy crap! |:(

Verwijderd

Topicstarter
Ja daar heb ik niets aan!!!!

• Oviparous
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Stuur mij ook zo'n p3 op een socket 370 ;-))))

• Sobat
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:31
Heb nog een Nieuwe Golden Orb liggen. Zo'n dingetje van Majesty/Titan type TTC-M1AB.

The LawnMooherMen

Verwijderd

Topicstarter
Cool, kom ik wel ff op halen!!!! ALs dat kan

• Sobat
  • Laatst online: 16:31
Wat heb je er voor over?

The LawnMooherMen

Verwijderd

Nog zo'n blond figuur...:(

Maar goed, daar gaan we weer :z

Misschien vindt je dit soort info wel op de website van bedrijven die dit soort spul verkopen (en het naar je toe sturen)???:o
En als je dan ook nog geen eens een van die bedrijven kent in Nl, zou je misschien even op de pricewatch kunnen kijken :(

Ik heb hem zelfs nog voor je opgezocht, hoef je alleen maar op deze link te klikken: http://www.tweakers.net/pricewatch.dsp ;)>:)

En in het algemeen: jongens, dit is een tweakers-forum. Geen eerste-hulp-bij-alles-wat-ik-wilde-weten-over-computers :(|:(
Als er nu nog meer van die mensen zijn die denken van 'ik heb ook nog een idiote vraag!', neem dan een abonnement op de computer-idee ofzo :r

Verwijderd

Wat heb je nu werkelijk?

een Celeron op een 370 of een P3 op een FC-PGA :-)

Oh ja check www.oc-shop.nl

Verwijderd

Oh ja, en dat jij het nu leuk vindt om eventjes alle icoontjes uit te proberen...

WIJ NIET!!!:r:r

• raptile
  • Laatst online: 16-02-2024

raptile

=[Loz Kampoz Fragging Force]=

Op woensdag 29 november 2000 13:49 schreef WOrKstation het volgende:
Nog zo'n blond figuur...:(

Maar goed, daar gaan we weer :z

Misschien vindt je dit soort info wel op de website van bedrijven die dit soort spul verkopen (en het naar je toe sturen)???:o
En als je dan ook nog geen eens een van die bedrijven kent in Nl, zou je misschien even op de pricewatch kunnen kijken :(

Ik heb hem zelfs nog voor je opgezocht, hoef je alleen maar op deze link te klikken: http://www.tweakers.net/pricewatch.dsp ;)>:)

En in het algemeen: jongens, dit is een tweakers-forum. Geen eerste-hulp-bij-alles-wat-ik-wilde-weten-over-computers :(|:(
Als er nu nog meer van die mensen zijn die denken van 'ik heb ook nog een idiote vraag!', neem dan een abonnement op de computer-idee ofzo :r
loop niet zo te zeiken vant !

alsof jij alles al vanaf het begin wist.

Dit heeft trouwens temaken met waar koop ik. OM IETS TWEAKEN DUS DIT GAAT WEL DEGELIJK OVER DIT FORUM OP TWEAKERS!

ALs je niets nuttigs tezeggen hebt houd dan je bek gewoon en ga niet al die newbies afzitten kraken.

als jij een vraag hebt over dit soort stuff ga je ook niet naar de winkel!

Spelfouten voorbehouden.

Pagina: 1