Toon posts:

Internet problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een netwerk liggen en hij hoort de internet verbinding te delen. ik heb mijn verbinding ook op delen gezet. Heel soms als ie er zin in heeft doet ie het maar de meeste keren niet. Wil mijn moeder t internet op en lukt dat niet is ze meteen weer supper pissed. Weet iemand wat ik daaraan kan doen. Ik gebruik een inbelverbinding en het is een 10 mbps netwerk. Het gaat om een p4 en een p1. Ze hebben bijden Win Xp en kan het anders daaraan liggen dat het gewoon allemaal te veel is voor die p1

Verwijderd

euh inderdaad xp voor een p1 is iets te zwaar, word p de P1 zelf ook geinternet?,
en welke pc word als router gebruikt de P4 of de p1 kan ik er niet uithalen, en gebruik je de standaard software van winxp voor te delen of een ander programma?

edit:
ik neem dus aan dat je geen router of iets in die aard gebruikt

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2003 19:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
de internet komt via de p4 binnen en k heb tcp/ip aanstaan en bestanden en printers delen + de client voor netwerken en een Qos pakketplanner dat heeft de p1 ook en die van mijn mijn ma en die wil graag internetten. Dus eigenlijk de standaart programma's van Xp :'(

K gebruik idd geen router of iets dergelijkt ik heb zoals ik al berteld heb een zeer trage inbelverbinding en een crosslink er tussen zitten

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2003 19:32 ]

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Heb je dit verhaal al doorgelezen :?

Hoe deel ik Internet ?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
thanks k zal der effe naar kijken maar is dat niet een een software matige oude pc server

Verwijderd

Topicstarter
ja t is met een router harwarematig of software matig. Maar het probleem is dat ik geen oude pc heb staan ervoor. En het is mij te onduidelijk hoe ik dan een softwarematige router voor een inbelverbinding maak.

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-07 14:25
Windows Internet Connection Sharing :-)

Verwijderd

Topicstarter
ok waar kan ik dat vinden of hoe stel je dat in??

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:01

Predator

Suffers from split brain

Verwijderd schreef op 21 July 2003 @ 19:48:
ok waar kan ik dat vinden of hoe stel je dat in??
In de NT FAQ natuurlijk

Lees deze links ook es door:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq/forumgedrag

[ Voor 25% gewijzigd door Predator op 21-07-2003 19:53 ]

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.