[win2k3] probleem met upgraden beta *

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• TheWizzard
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-04 18:21

TheWizzard

Everything we R will never die

Topicstarter
Hoi Allemaal.

Ik heb een probleem met het upgraden van een beta-versie van MS .net ADS Server Build 3663 naar een hogere versie, bv. Build 3700. Het is zo dat de upgrade an sich wel goed gaat, maar op de een of andere manier zit er in die nieuwe builds (vanaf build 3700) iets in waardoor de werking enorm vertraagd wordt. Om maar een voorbeeldje te geven, het startmenu openen kost maar liefst 2 minuten, ff de windows verkenner starten kost bijna 5 minuten. Het draait op een pctje met een athlon xp 2200+ met 512mb RAM. Ditzelfde doet zich ook voor als ik de nieuwste corporate versie op een kale schijf installeer, dan nog is de werking zeer traag. Dus in die build 3663 en daarvoor zit er dus overduildelijk een onderdeel niet in, want build 3663 werkt verder lekker snel, maar na een upgrade dus niet meer (het upgraden vanuit oudere versies bv. build 3600 naar 3657 ofzo, ging echter geheel probleemloos en werkt perfect snel).

Ik stel deze vraag omdat ik graag op mijn ICS NAT router pc (ingesteld met alleen dit os als doorgeefluik voor m'n kabelconnectie) de nieuwste corporate versie van dit OS wil geinstalleerd hebben. Ik meen me vaag iets te herinneren dat ik ooit op een site gelezen had dat dit een bekend probleem was en dat je in die nieuwere builds vanaf build 3700 iets uit moest zetten ofzo, ik weet uiteraard alleen niet meer hoe en wat.

Graag jullie deskundige mening over dit heikele fenomeen.

Alvast bedankt voor jullie moeite,

Met groet,

theWizzard

[img]http://valid.canardpc.com/cache/banner/2802719.png[/img]

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
topictitel aangepast :)

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
gooi hem dan gelijk dicht, het gebruiken van Beta's of RC's is niet meer toegestaan met het uitkomen van de final van window Server 2003 (zie eula)

lock em dus..

ts: heb je al even geupgrade naar een final release (evaluatieversie bijvoorbeeld) of een reinstall gedaan met de final eval versie :?

A wise man's life is based around fuck you

• TheWizzard
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-04 18:21

TheWizzard

Everything we R will never die

Topicstarter
he man, reageren op een normale manier is ook een kunst. Ik vraag gewoon om jullie deskundige mening en dan wordt er door een bepaald sujet op een deregelijke wijze geantwoord. En als diegene gelezen had dan had hij begrepen dat dat dus al geprobeerd was. Godverdomme! Sorry voor het taalgebruik maar als ik een normale vraag stel op dit forum en ik weet niet dat het gebruik van betas/rc's niet meer toegestaan is, dan mag ik verwachten van m'n medetweakers/medegebruikers dat ze ook op een nette manier kunnen antwoorden en niet van gooi um maar dicht, locken die handel, want met een dergelijke instelling wordt m'n probleem niet opgelost! Nogmaals sorry Admins!

[img]http://valid.canardpc.com/cache/banner/2802719.png[/img]

Verwijderd

TheWizzard schreef op 21 July 2003 @ 19:40:
he man, reageren op een normale manier is ook een kunst. Ik vraag gewoon om jullie deskundige mening en dan wordt er door een bepaald sujet op een deregelijke wijze geantwoord. En als diegene gelezen had dan had hij begrepen dat dat dus al geprobeerd was. Godverdomme! Sorry voor het taalgebruik maar als ik een normale vraag stel op dit forum en ik weet niet dat het gebruik van betas/rc's niet meer toegestaan is, dan mag ik verwachten van m'n medetweakers/medegebruikers dat ze ook op een nette manier kunnen antwoorden en niet van gooi um maar dicht, locken die handel, want met een dergelijke instelling wordt m'n probleem niet opgelost! Nogmaals sorry Admins!
Yep... het wordt steeds erger ;(

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

zwelgje schreef op 21 July 2003 @ 19:33:
gooi hem dan gelijk dicht, het gebruiken van Beta's of RC's is niet meer toegestaan met het uitkomen van de final van window Server 2003 (zie eula)
En waar staat dat precies? Ik heb even rondgekeken op de site van MS en MS beta maar ik kan die policy nergens weervinden. Maar hoe dan ook, zou je in de toekomst dergelijke commentaar niet in het topic zelf willen posten? Zoals je ziet heeft dit enkel een offtopic geblaat tot gevolg en komt het, vooral op de manier zoals jij het post, behoorlijk arrogant over. Dergelijke opmerkingen, mits normaal geformuleerd, kun je melden in Schop een Modje of via een topicreport. Mocht je wel een linkje weten waar staat dat MS dit verbied dan kan je die alsnog posten in Schop een Modje of via een topicreport bij het nieuwe topic...
Verwijderd schreef op 21 July 2003 @ 19:48:
Yep... het wordt steeds erger ;(
Post dan niks... je draagt niks bij aan een eventuele oplossing van het probleem. Als jij van mening bent dat dit steeds erger wordt op GoT dan doe je je beklach maar in Lieve Adjes. Onderbouw je bevindingen dan meteen even. Hou er wel rekening mee dat opmerkingen zoals jij die nu post totaal geen bijdrage leveren voor een gezellig en ontopic GoT ;)

Topicstarter, zou je zo vriendelijk willen zijn om een nieuw topic te openen? Deze is behoorlijk verpest. Neem meteen even de goede titel over, alvast bedankt :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.