Ik heb hier een dvd liggen die in mijn dvd speler (standalone) na 41 minuten even hangt. Ik kan hem met doorspoelen weer door laten lopen maar het is een concert en dat is toch niet geweldig. Dus ik dacht als de pc hem inleest kopieer ik hem, het zal wel een kras zijn. Inmiddels van alles geprobeerd maar alle kopieen hebben het probleem ook! Ik denk aan een fout in de videostream ofzo, maar hoe krijg ik die er uit? als hij maar doorloopt....Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
rippen gaat foutloos en hij speelt dan ook af op de pc met een minimaal hakkeltje dat onmerkbaar is op het punt waar de standalone stopt.
geprobeerd:
-1:1 kopie (dvd is maar 4GB)
-DVD shrink met compressie op 1 in de hoop dat die de fout oplost
-Ifoedit op de files losgelaten met get VTS sectors. Vond twee fouten maar nog steeds hetzelfde
-Met smartripper de audio en videostream geript. Dat lukt. Daar wil ik opnieuw vobs van maken maar in dvdmaestro geeft ie aan dat de film maar 41 minuten is terwijl de volle lengte er staat.
rippen gaat foutloos en hij speelt dan ook af op de pc met een minimaal hakkeltje dat onmerkbaar is op het punt waar de standalone stopt.
geprobeerd:
-1:1 kopie (dvd is maar 4GB)
-DVD shrink met compressie op 1 in de hoop dat die de fout oplost
-Ifoedit op de files losgelaten met get VTS sectors. Vond twee fouten maar nog steeds hetzelfde
-Met smartripper de audio en videostream geript. Dat lukt. Daar wil ik opnieuw vobs van maken maar in dvdmaestro geeft ie aan dat de film maar 41 minuten is terwijl de volle lengte er staat.