MSI BT MS-6967

Pagina: 1
Acties:

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:01
Ik heb een Bluetooth adapter gekocht, waarmee ik zou kunnen communiceren met mijn telefoon, de Sony-Ericsson T610.

De installatie van de dongle verloopt verre van vlekkeloos. Bij de eerste keer proberen, werd 't usb-apparaat totaal niet herkend, bleef die in apparaatbeheer onder Overige Hardware staan. Dit was met versie 1.2.2.4

Daarna de nieuwste softwareversie gedownload (1.3.1). Uiteraard eerst de oude versie verwijderd en gereboot. Daarna de nieuwe geinstalleerd. Nu werd er wel een apparaat herkend: MSI USB Bluetooth Firmware Upgrade. 10 seconden later veranderde deze van naam, naar 'USB-Apparaat' en bleef onder USB-apparaten steken. Nader bekeken blijkt dat er geen driver geinstalleerd is, dus dit probeer ik alsnog te doen, maar er blijkt een INF fout te zijn... Ik kom nu dus niet verder. Wie weet hoe deze dongle te installeren valt?

Mijn Specs:
Epox 8RDa+
AMD Athlon XP 1700@1833mhz
1x 256mb Twinmos PC2100
1x 512mb Dane Elec PC 2700@2100

• jpiscaer
moest edit zijn....

[ Voor 98% gewijzigd door jpiscaer op 21-07-2003 20:53 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

1. kicken binnen 24 uur wordt niet gewaardeerd
2. Al eens in veilige modus geprobeerd?

• jpiscaer
he kut :( Heb quote ipv edit gedaan.

In veilige modus kan de windows installer niet gestart worden. Veilige modus heeft niks opgelevert. Op een andere PC ook geprobeerd. Precies 't zelfde probleem...

[ Voor 29% gewijzigd door jpiscaer op 21-07-2003 21:00 ]

Verwijderd

Werkt die dongle wel goed op een andere PC?

• jpiscaer
Ik kan niet volledig nagaan of de dongle werkt. Op een andere PC krijg ik precies 'tzelfde probleem. Het kan dus wel zo zijn dat de dongle kapot is. Morgen ff ruilen...

Verwijderd

Probeer deze eens:
http://www.bluetake.com/Drivers/BTake_BTW1.3.2.7.ZIP
deze werkt voor bijna alle USB bluetooth-dongles, en zeker op de MSI

• jpiscaer
Verwijderd schreef op 22 July 2003 @ 03:11:
Probeer deze eens:
http://www.bluetake.com/Drivers/BTake_BTW1.3.2.7.ZIP
deze werkt voor bijna alle USB bluetooth-dongles, en zeker op de MSI
Ik krijg behalve 'tzelfde probleem als bovengenoemd, ook nog eens de melding dat de licence van de software niet bedoeld is voor deze hardware. Ik kan de software nog niet eens opstarten.

• jpiscaer
Ik ben teruggegaan naar de winkel, ze konden me vertellen dat sommige PC's (vooral WinXP Pro SP1) de dongle niet accepteren. Ik heb nu de Conceptronic dongle, en die werkt! Bedankt iedereen voor de hulp.
Pagina: 1