reality is for people with no imagination
Verwijderd
Tje zeg... hoe lang heb je al een wekker?/ toch rap achter gekomen.Op dinsdag 28 november 2000 17:38 schreef BoneZ het volgende:
Vanmorgen viel me iets op tijdens het wakker worden.
Ik zou het niet weten maar 10 is twee-cijferig en zal wel niet zo in te stellen zijn, en 8 min. is te kort (ja vast)
P.S. is dit niet meer iets voor het onzinforum???
nee ik ben serieus.
reality is for people with no imagination
10 minuten is een mooi rond getal.. maar als je om 10 over 7 ipv 7 uur wakker word ben je er pas om 11 over 7 uit en als de snooze maar 9 minuten duurt ben je mooi om 10 over 7 je bed uit.
ofzoiets
ofzoiets
Verwijderd
tsja
je hebt groot gelijk!
we eisen > 9 min snooze wekkers
misschien is dat gewoon een getal dat de meeste mensen gebruiken voor de snooze.
maar wat ik echt vreemd vind is waarom die klokken en horloges die in de verkoop liggen (analoge klokken that is) altijd op een bepaalde tijd liggen
je hebt groot gelijk!
we eisen > 9 min snooze wekkers
misschien is dat gewoon een getal dat de meeste mensen gebruiken voor de snooze.
maar wat ik echt vreemd vind is waarom die klokken en horloges die in de verkoop liggen (analoge klokken that is) altijd op een bepaalde tijd liggen
Operate grote schoonmaak: deel 1
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()