Toon posts:

35 gig kwijt...

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een harde schijf van 120 gig in mijn pc zitten waarvan ik er zo'n 106 vrij van kan gebruiken....nu keek ik laatst aan op mijn pc en nu bleek ik nog maar 50 gig over te hebben...

nu ben ik even na gaan rekenen en de grote van mijn mappen op de c: schijf gaan noteren en nu blijkt er zo'n 35 gig weg te zijn...ik heb mijn harde schijf niet opgedeeld in partities (omdat ik daar geen verstand van heb)

want kan hier de mogelijke oorzaak van zijn?

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Welk OS gebruik je met welk bestandssysteem? Want Windows 95 en Windows 98 hebben nog al eens de neiging om met FAT16 en FAT32 een verkeerde bestandsgrootte neer te planten en dan helpt meestal schijfcontrole.

• Bajoran
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-04-2021

Bajoran

Waarom?

Ik vermoed dat dat te maken heeft met de functie System Restore (tenminzte wanneer je gebruik maakt van Windows XP. System restore maakt elke keer een soort snapshot van je systeem als je iets nieuws installeert zodat je makkelijk terug kunt als het nieuw geinstalleerde niet goed blijkt te werken.

Deze functie kun je uitschakelen hoewel het niet verstandig is wanneer je er niet zoveel verstand van hebt.

ASUS A8NE AMD Athlon 64 3500+ - Corsair ValueRam 2 x 512 PC3200 - Asus 7900GT PCIe 256 MB DDR3 - NEC ND3550A - NEC DV5800D - 2 x MaxtorDiamondMAX 10 SATA II - Logitech Z640 speakerset - Pabst Fans 12db en een chieftec bigtower

Verwijderd

Probeer anders ff treesize, kun je alles psies mee zien:

http://www.jam-software.com/freeware/index.shtml

Verwijderd

Topicstarter
daar ligt het inderdaad aan Bajoran...ik heb alle systeemherstelpunten verwijderd behalve de laatste en ik heb weer 93 gig tot mijn beschikking...

had nogal wat herstelpunten in d'r in staat doordat ik een aantal keren geprobeerd heb mijn radeon 9500 te modden naar een 9700...

thanks people!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

En dit was ook gewoon in de FAQ van dit subforum terug te vinden B)

FAQ Opslagmedia & I/O Controllers (21-06-2003)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.