ik zit met het volgende:
heb een tijdje terug mijn nokia 8310 gemold omdat die niet meewerkte.
nadat ik een sms had getypt liep is vast ofzo en kon ik opnieuw beginnen.
dit ging mij irriteren en heb op een gegeven moment me telefoon vliegles gegeven.
het vliegen deed ie goed, alleen de landing tegen mijn muur aan vond hij minder.
resultaat: telefoonm werkte nog prima, alleen hoesje kapot, display kapot en de printplaat was verbogen.
oftewel rijp voor de vuilnisbak.
ik de andere dag naar de winkel waar ik hem vandaan had.
de naam van de winkel is niet relevant, het is iig een telefoon winkel.
ik uitgelegd dat ik een nieuw toestel wil, met ongeveer dezelfde funties als mijn oude nokia.
op aanraden ik naar huis met een samsung SGH-N620.
allemaal leuk een aardig.
maar nu ik dat ding een tijdje heb: een maand of anderhalf, begint ook dit toestel me te irriteren.
het voldoet niet aan mijn verwachtingen en heeft niet de dingen die op mijn oude nokia zaten.
het meest stoort het mij dat mijn batterij (accu) veel te snel leeg is, de nokia deed ik +/- 1 week mee, met dit ding mag ik blij zijn als het een halve week is.
en ik vind het sms geheugen niet bepaald toereikend.
in de nokia stonden over de 100 smsjes en nog geen teken van vol zijn, in dit ding staan er 20 en ik kreeg al een melding van sms geheugen vol ofzo.
nu is mijn vraag aan de mensen hier:
nou ja vraag
ik ga iig terug met het toestel om het aan de winkel uit te leggen.
maar sta ik wel sterk, dat ik strax niet de reactie krijg van: ja jammer, u heeft gekozen je moet er maar mee leven.
het liefst ruil ik hem om voor een ander toestel, eventueel betaal ik bij.
mijn eigenlijk vraag:
wat kan ik de winkel maken?
ik heb hun om advies gevraagd, want ik had me totaal niet verdiept in gsm's voordat ik erheen ging.
wat kan ik van un verwachten ik neem aan dat ze moeilijk gaan doen als ik het toestel om wil ruilen.
wat kan ik eisen en wat kunnen zij eisen, of heb ik gewoon pech?
wat volgens mij niet kan, want er is in mijn ogen sprake van misleiding.
heb een tijdje terug mijn nokia 8310 gemold omdat die niet meewerkte.
nadat ik een sms had getypt liep is vast ofzo en kon ik opnieuw beginnen.
dit ging mij irriteren en heb op een gegeven moment me telefoon vliegles gegeven.
het vliegen deed ie goed, alleen de landing tegen mijn muur aan vond hij minder.
resultaat: telefoonm werkte nog prima, alleen hoesje kapot, display kapot en de printplaat was verbogen.
oftewel rijp voor de vuilnisbak.
ik de andere dag naar de winkel waar ik hem vandaan had.
de naam van de winkel is niet relevant, het is iig een telefoon winkel.
ik uitgelegd dat ik een nieuw toestel wil, met ongeveer dezelfde funties als mijn oude nokia.
op aanraden ik naar huis met een samsung SGH-N620.
allemaal leuk een aardig.
maar nu ik dat ding een tijdje heb: een maand of anderhalf, begint ook dit toestel me te irriteren.
het voldoet niet aan mijn verwachtingen en heeft niet de dingen die op mijn oude nokia zaten.
het meest stoort het mij dat mijn batterij (accu) veel te snel leeg is, de nokia deed ik +/- 1 week mee, met dit ding mag ik blij zijn als het een halve week is.
en ik vind het sms geheugen niet bepaald toereikend.
in de nokia stonden over de 100 smsjes en nog geen teken van vol zijn, in dit ding staan er 20 en ik kreeg al een melding van sms geheugen vol ofzo.
nu is mijn vraag aan de mensen hier:
nou ja vraag
ik ga iig terug met het toestel om het aan de winkel uit te leggen.
maar sta ik wel sterk, dat ik strax niet de reactie krijg van: ja jammer, u heeft gekozen je moet er maar mee leven.
het liefst ruil ik hem om voor een ander toestel, eventueel betaal ik bij.
mijn eigenlijk vraag:
wat kan ik de winkel maken?
ik heb hun om advies gevraagd, want ik had me totaal niet verdiept in gsm's voordat ik erheen ging.
wat kan ik van un verwachten ik neem aan dat ze moeilijk gaan doen als ik het toestel om wil ruilen.
wat kan ik eisen en wat kunnen zij eisen, of heb ik gewoon pech?
wat volgens mij niet kan, want er is in mijn ogen sprake van misleiding.