Toon posts:

Welke GeForce 2 MX het beste? (merk)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga me binnenkort een GeForce 2 MX kopen, welke is de best van alle merken? De Creative heeft DDR geheugen en is niet zo duur, 369,-. Maar ik zit te twijfelen. Kan iemand advies geven? Hoe doen de andere kaarten het enz.
alvast bedankt :7

Verwijderd

hercules RETAIL

dat ddr gehuegen helpt niet bij een MX, werkt zelfs trager af en toe.

en de retail versie van hercules is wat sneller dan de concurrenten.

Verwijderd

Kijk hier voor verschil tussen SDR en DDR op een MX. :)

http://www.tbreak.com/reviews/hardware/graphics/hercules3dprophmx/3dpromx_1.asp

Greetz

• joost_e
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:18

joost_e

Aktief!

het is heel duidelijk,
je wil de gainward golden sample GF2 mx

die worden geleverd met 5.5 ns geheugen,
en std geklokt op 200/210 8-) 8-) 8-)

Verwijderd

Voor de zoveelste keer zal ik weer deze link geven.

gathering.tweakers.net/showtopic/64255

Ga vervolgens naar de site van canard. die heeft een overzicht gemaakt van de voordelen en nadelen. Ik heb mijn keuze gemaakt naar aanleiding van die site. Heb pas op de HCC de Hercules OEM gekocht. Die is en snel, en heeft een zeer goeie beeldkwaliteit in vergelijking met andere MX-en. ik heb daarvoor een MSI in mijn systeem gehad (op mijn 17" Iiyama) en moest mijn desktop op 800x600 zetten om helder beeld te krijgen. Pas dus wel op >>> alleen de Hercules en de Elsa Gladiac hebben redelijke beeldkwalitijt! (voor zover ik weet althans.) Als je alleen voor de snelheid gaat moet je de Gainward hebben... en een goeie bril als je er te lang achter zit :)

nog ff een aanvulling... Als je de hercules toch gaat overclocken (wat heel simpel softwarematig kan) kun je die net zover overclocken als de retail versie... scheelt alweer gauw zo'n 100,-