Ik heb op mijn window van mijn Prometeia lelijke plakband afdrukken zitten, dus het lijm van het plakband. Iemand enig idee hoe ik deze eraf krijg zonder krassen te krijgen ?
Greetz Phantom88
Greetz Phantom88
Anoniem: 80884
ontvetter kan ookAnoniem: 45427 schreef op 21 July 2003 @ 16:26:
Ik heb op mijn window van mijn Prometeia lelijke plakband afdrukken zitten, dus het lijm van het plakband. Iemand enig idee hoe ik deze eraf krijg zonder krassen te krijgen ?
Greetz Phantom88
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 80884 op 21-07-2003 16:43 ]
---
[ Voor 23% gewijzigd door WFvN op 21-07-2003 17:10 ]
T60P Widescreen
Anoniem: 44568
Voor plastic ondergronden gebruik je altijd een non-agressief middel zodat het plastic niet oplost/aantast. Bijvoorbeeld Glassex, Spiritus, Siliconenspray, Zeep, groen zeep/soda oplossing, kruipolie etc. De dames in de winkels en je (schoon)moeder zullen vast nog wel meer tips of speciale middelen kennen.Stickers verwijderen
Verwarm de stickers met een haarföhn. De lijm wordt door het verwarmen zacht en de sticker is gemakkelijk los te peuteren. Lijmresten kunt u verwijderen met spiritus of een speciale sticker-verwijderaar.
Bron: http://www.woonstede.nl/tips/content/tips.asp
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq