Toon posts:

Probleem downloaden Hotmail in Outlook Express

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Sinds gisteren kan ik mijn hotmail niet meer downloaden in outlook express. Ik krijg dan de volgende foutmelding:

Outlook Express kan het gevraagde bericht niet downloaden. Het bericht is waarschijnlijk verlopen of van de server verwijderd. Onderwerp 'Welkom bij de Volkskrant', Account: 'Hotmail', Server: 'http://services.msn.com/svcs/hotmail/httpmail.asp', Protocol: HTTPMail, Reactie van server: 'Internal Server Error', Poort: 0, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC3D

Ik kan de onderwerpen wel zien, maar niet openen. In de mail staat dan:

Het bericht kan niet worden weergegeven
Outlook Express heeft een onverwacht probleem ontdekt bij het weergeven van dit bericht. Controleer of er voldoende geheugen en schijfruimte op de computer vrij is en probeer het opnieuw

Kan er nergens informatie over vinden. Het gekke is dat ik twee hotmail accounts in outlook express heb, waarvan een helemaal GEEN problemen heeft. Heb al geprobeerd de account opnieuw in te stellen, maar geen succes.

Volgens mij is de ellende begonnen toen ik MSN Messenger 6 heb geinstalleerd.

Kan iemand mij helpen???

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2003 15:52 ]

Verwijderd

Dit lijkt mij meer iets wat aan hotmail-kant fout gaat. Hoe ziet die inbox er uit als je 'm via het web benadert?

Verwijderd

Topicstarter
Hé, da's snel!

Via het web is er helemaal niets aan de hand en werkt het prima!

Kan dit met Messenger 6 te maken hebben? Heb m gedeinstalleerd, maar probleem blijft zich voordoen.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 11:55

Remy

I usually get 100% accuracy

Als je die foutmelding 0x800CCC3D door Google heen gooit, met Outlook Express erbij, dan kom je op een stel bruikbare oplossingen uit. Succes :)

LinkedIn
Instagram

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-09 16:40
Waarschijnlijk heb je via www.hotmail.com een bericht gelezen, en verwijdered...

Outlook weet dat niet, en die gaat dus vrolijk het bericht ophalen, wat dus niet werkt wat het bericht is er niet.

Wellicht kloten met offline weghalen, of het bericht via www.hotmail.com weghalen.

Het bericht is dus in dit geval: 'Welkom bij de Volkskrant'

Verwijderd

Topicstarter
Had ik al geprobeerd, maar daar word ik ook niet echt wijzer van. Bovendien is het toch vreemd dat een van mijn hotmail accounts wel gewooon werkt, maar de andere dus niet...

Voor de goede orde... hij geeft die foutmelding dus voor iedere mail die in mijn hotmail account staat. Als ik nu via het web mail lees of verwijder, zie ik dat wel terug in outlook express, maar kan ik het mailtje nog altijd niet openen.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2003 16:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
Tis opgelost! Lag schijnbaar aan MS. Deed het opeens weer...
Pagina: 1