Toon posts:

Clonecd cd's weken niet !!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb op de HCC dagen bij funprice een AOpen 48x cd-rom gehaald. Maar nu als ik cd's wil draaien die gemaakt zijn met clonecd werken deze niet.:( Deze spellen zijn: Fifa 2001 en Crimson Skies. Maar Red Alert 2 (wat ook met clonecd is gebrand) doet het wel. Ik hoop dat jullie weten wat ik er aan kan doen.

Groeten Erik

Verwijderd

Hoe kun jij nou zelf software cd's maken met clonecd? :?
Die cd's koop je toch?? >:)

• RwD
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

RwD

kloonikoon

kijk es of deze cd's wel werken in de brander zelf... als ze daar niet in werken dan is er of iets mis gegaan, of die spellen zijn op de een of andere mannier beveiligd..

Verwijderd

A-Open heeft dat probleem en das erg bout. Oplossing die ISO un-ISO-en met ISOBuster en dan gewoon branden, die losse files, erg omslachtig maar dat werkt ook. Als dit is wat je bedoelt BTW.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Kan ook aan het type recordable liggen.. waarschijnlijk staat RA2 op ander merk/type recordable die die Aopen wel leest en die andere spellen wil die de disk niet van lezen ;)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Verwijderd

ik hedb zon goedkoop zuig brandertje (freecom).
Ik he b nog nooit een beveiligde cd met clone cd successvol gekopieerd.
Hij instaleert wel, maar met het opstarten van het spel wat erop is gebrand komt de cd niet door de cd chk.

Natuurlijk makkelijk op te lossen door een no-cd hack te downloaden, maar het is toch *** !
Pagina: 1