Toon posts:

Kyocera print zeer slecht

Pagina: 1
Acties:
  • 298 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

wij hebben hier op de zaak, een kyocera printer. [kyocera FS-1700+]
Hij werkte altijd prima, tot dat het moment kwam dat hij aangaf dat het motortje kapot was. Deze vervangen en er kwam weer papier uit _/-\o_

Maar nu komt er wel papier uit, maar echt super slecht! De lettertjes kan je heel erg slecht lezen.
Dingen die ik al gedaan heb:
*toner opschudden.
*nieuwe toner erin gedaan.
*het ding waar de toner ingaat schoongemaakt.(volgens mij genaamd refusekit)
*van binnen schoon gemaakt.

Weet iemand wat ik hier aan kan doen? 8)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem even ingescant. zie hier het resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://www.europart.nl/kyocera.jpg

Ziet er goed uit of niet :X

Verwijderd

Niet verder er aan rommelen, en gewoon teruggaan naar de winkel waar je de printer vandaan hebt, en dan kijken of het wel de moeite waard is om het nog te repareren (ervan uitgaande dat je geen garantie meer hebt). Als je wel garantie hebt, dan lijkt het me duidelijk.

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
heb je al ander papier geprobeert?
als het niet aan de toner ligt, lijkt me dat de drum aan zijn einde zit.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• joosd
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-08 10:04
garantie denk het niet meer dan 358 duizend afdrukken, goed schoonmaken een keer dikker papier proberen en anders service laten komen

[ Voor 47% gewijzigd door joosd op 21-07-2003 17:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja oke er zit geen garantie meer op. Deze printer wordt gebruikt voor orders., Van hier af moeten ze dingen pakken. Maar dit is wel een beetje onduidelijk.
Het is eigenlijk zonde om te repareren omdat we hem nu nog maar een maandje gebruiken. Dan gaan we verhuizen naar een nieuw pand, en dan hebben we deze niet meer nodig. Is er niet iets van een noodoplossing dat hij effe iets beter werkt dan dit?

offtopic:
Ik zit nu thuis, en dit is voor mijn werk.. krijg ik nu ook door betaald dan ;) >:)

Verwijderd

Heb je al gteprobeert om naar kyocera te bellen ???

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
De conductorrol kan vuil zijn. Dat is (bij mij althans) de groene glimmende rol. Als je deze schoonmaakt dan wil het wel weg zijn.

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb al gebeld, en ze zeiden dat ik alles goed schoon moest maken. Maar u kunt dat het beste laten doen door een monteur.
Ik uitgelegd dat hij nog maar een maand nodig was, hij zei dat ik hem goed moest schoonmaken.

Ikke weer goed gecleand, maar nee hoor, weer net zo slecht

Verwijderd

Topicstarter
_bas_ schreef op 22 July 2003 @ 15:10:
De conductorrol kan vuil zijn. Dat is (bij mij althans) de groene glimmende rol. Als je deze schoonmaakt dan wil het wel weg zijn.
Wat bedoel je met de conductorrol

Verwijderd

Topicstarter
Oke nieuwe ontwikkelingen;

Ik nog alles eruit gehaald, en goed schoongemaakt. Maar het probleem was nog niet opgelost. Totdat een hele slimme collega tegen mij zei;

"heb je de laser nagekeken?"

Grr... kvoelde de bui al hangen. Ik maar de laser uit een andere printer gesloopt, en ja hoor! hij doet het! echt super! Van mij part is het nou voor elkaar.

De baas is tevreden dus einde topic..
Pagina: 1