Toon posts:

[XP+SP1]na installatie Bootvis boot windows niet meer *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bootvis geinstalleerd onder Xp sp1 en na dat ik new->boot+trace+optimize drivers gedaan, herstart hij niet meer.

Niks meer, geen safe mode, geen last know good boot (?).

Ik heb daarna met Norton Commannder de dir bootvis verwijderd uit c:\programfiles maar hij zeurt nog steeds.

Heeft iemand dit ook gehad en eventueel oplos tips?

Ik heb al hard gesearched maar alleen bij meuktracker heeft iemand ook zoiets gehad en hielp 'last known good boot'.

edit:
Ik gebruik een sata schijf met thirdparty driver. Mobo is Abit NF-S, schijf is seagate 7200.7.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2003 15:49 ]

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:42

momania

iPhone 30! Bam!

Ok, windows boot nu niet meer dus is windows probleem geworden ;)

Software Algemeen >> Windows Operated Systems + title change

Helpt 1 van deze stappen misschien: Problemen met booten, hoe kan je ze oplossen. ?

edit:

XceeD = traag :P
:>

[ Voor 7% gewijzigd door momania op 21-07-2003 15:14 ]

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Booten via de WinXP cd en een repair uitvoeren?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Ja heb ik ook gedaan.
De opties die je hebt zijn chkdsk (gedaan) fixmbr (ook maar gedaan) fixboot (ook maar gedaan) maar hij gaf geen fouten om de mbr of boot.ini.

Hij blijft puur hangen tijdens een reboot. Safe boot geeft aan dat hij na Mup.sys blijft hangen?

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2003 15:46 . Reden: mup niet mud ]

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Dit heeft een kennis van mij ook gehad, Ik vertelde hem over Bootvis en hij heeft het programma gebruikt. waarna hij niet meer op kon starten, alles wat hij probeerde mislukte. Vervolgens is hij hem gaan formatteren en daar kwamen ook al foutmeldingen en het formatteren was mislukt. Toen geformatteerd met Win98 CD-rom: Gelukt. toen Xp eropnieuw op. Met opstarten veel foutmeldingen, toen heeft het een weekje gedraaid. En nu boot hij ook niet meer.... Zijn schijf is helemaal verneukt door Bootvis en moet nu een nieuwe kopen. Er was echt niks mee aan de hand met die schijf, het is 100% door bootvis gekomen. En het is ook niet zo dat hij er niets van af weet, hij zit namelijk in de ICT dusssss.... wees voorbereid op het ergste............. :'(

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Tesla Model Y Juniper RWD

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 10:25

mutsje

Certified Prutser

Je hebt WindowsXP waarom gebruik je niet een restore point om het terug te zetten of kun je niet inloggen? (onder reboot versta ik namelijk dat je wel kunt inloggen)

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik kon dus ook niet meer inloggen. Niet meer in windows komen niks.

Nu heb ik ff een image terug gezet, dus mijn sysy werkt weer maar voor mij nooit meer bootvis.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:14
mutsje schreef op 21 July 2003 @ 16:14:
(onder reboot versta ik namelijk dat je wel kunt inloggen)
:? Dat is weer nieuw voor mij.
Pagina: 1